Dziura w przyszpieszaniu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Dziura w przyszpieszaniu

Postprzez niedzwiad0 » 17 cze 2010, o 22:05

Silnik 1,8 ABS
Dotyczy jazdy na benzynie i LPG.
Przy gwałtowniejszym przyspieszaniu w okolicach 2000 obr. następuje chwila "przymulenia" obrotów silnika.
Przybliżone zobrazowanie graficzne :lol:
Obrazek
Przyczyna ?
Avatar użytkownika
niedzwiad0
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 21:25
Lokalizacja: Śląsk Cieszyński

Dziura w przyszpieszaniu

 

Postprzez pablomed » 17 cze 2010, o 23:32

a co robi kierowca z pedałem gazu w czasie tego płaskiego odcinka? Dalej wciska czy czeka na przyrost mocy?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez niedzwiad0 » 18 cze 2010, o 05:33

Dalej wciska
Avatar użytkownika
niedzwiad0
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 21:25
Lokalizacja: Śląsk Cieszyński

Postprzez Ryjek » 18 cze 2010, o 14:33

to samo mam przy daniu kopa w okolicy 2000 na sekunde zmuli i potem dalej idzie, a but na nodze nadal trzymany. silnik 1.8 ABS moze to jakas wada ABSA ;p
Avatar użytkownika
Ryjek
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 20:27
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez PabloSBT » 18 cze 2010, o 17:36

w 1.6 ABU też tak jest :D a czasami nawet jest tak że jak dodam gwałtownie gazu to słabo przyśpiesza a popuszcze troche gazu i dużo lepiej rwie :-P
może jest jakieś opóźnienie zanim komputer da sygnał do sondy lambda i dlatego takie cuś :roll:
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Goral1985 » 19 cze 2010, o 20:45

Ryjek napisał(a):to samo mam przy daniu kopa w okolicy 2000 na sekunde zmuli i potem dalej idzie, a but na nodze nadal trzymany. silnik 1.8 ABS moze to jakas wada ABSA ;p


Mam tak samo zmieniale aparat zaplonowy bo myslalem ze to czujnik halla ale nic nie dalo :-( Vag nic nie pokazuje :!:
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez niedzwiad0 » 20 cze 2010, o 09:23

Czyli ten typ tak ma :cry: i trzeba sie z tym pogodzić tak :?: :?: :?:
Avatar użytkownika
niedzwiad0
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 21:25
Lokalizacja: Śląsk Cieszyński

Postprzez Ryjek » 20 cze 2010, o 22:26

znaczy mi to szczegolnie nie przeszkadza wiec sie nie przejmuje ale jesli Cie to tak boli to na pewno idzie kombinowac
Avatar użytkownika
Ryjek
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 20:27
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez K@mil » 20 cze 2010, o 22:30

PabloSBT napisał(a):jak dodam gwałtownie gazu to słabo przyśpiesza a popuszcze troche gazu i dużo lepiej rwie


bo to jest jednopunkt i dlatego :) przejedz sie silnikiem z gaznikiem to tam zobaczysz co sie dzieje :P
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez niedzwiad0 » 21 cze 2010, o 06:49

Ryjek napisał(a):znaczy mi to szczegolnie nie przeszkadza wiec sie nie przejmuje ale jesli Cie to tak boli to na pewno idzie kombinowac

Aż tak bardzo nie boli :lol:
Kombinować można tylko pytanie gdzie dokładnie :?:
Avatar użytkownika
niedzwiad0
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 21:25
Lokalizacja: Śląsk Cieszyński

Postprzez czepi » 21 cze 2010, o 17:13

zauważyłem że macie instalke LPG a to może być przyczyną po części. Pewnie macie I lub II generację więc i mikser w dolocie powiewtrza... on skutecznie zamula silnik niestety. Zresztą jak zdemontujecie dolot to zobaczycie o ile jest mniejsza średnica miksera od średnicy oryginalnego przewodu dolotowego.
A tak na marginesie to z tego co pamiętam to ABS ma stosunkowo "nisko" moment maksymalny więc w okolicach 2000-2200 powinien dość żwawo przyspieszać
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości