Dziwne objawy LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Dziwne objawy LPG

Postprzez sosna900 » 22 sty 2014, o 23:44

Witam, jestem posiadaczem golfa 3 1.4 abd '92 wraz z instalacją gazową tomasetto z parownikiem lovato.

Mam kilka problemów z moim autkiem:

-po całej nocy odpalam autko bez problemu, następnie wyjeżdżam nim za podwórko, zostawiam go na luzie, i wychodzę zamknąć brame. Gdy wracam, często okazuje się że silnik zgasł, po czym trudno go odpalić. Gdy juz wtedy załapie, to z dalszym odpalaniem nie ma najmniejszego problemu. Dodam też że jeżdżę i odpalam go na pozycji nr II(automatyczne przełączenie na gaz) na sterowniku STAG2-W.

-obroty falują zarówno na gazie jak i na benzynie. (myślę że to silniczek krokowy, lecz nie wiem czy on ma coś wspólnego z obrotami podczas pracy na lpg). Na benzynie, obroty falują zawsze, lecz na lpg jest to losowe. Raz będzie jeździł bez żadnych skoków, zaś innym razem stojąc w korku słyszę że silnik pracuje na wysokich obrotach. Zarówno na biegu ze wciśniętym sprzęgłem jak i na luzie.

-podczas jazdy gdy puszczam pedał gazu, samochód lekko szarpie.

-no i ostatni problem to spalanie. około 10l/100km. Wydaje mi się że to za dużo jak na taki silnik. Z resztą mój tata ( od którego dostałem ten samochód ) twierdzi że palił 8l.

Dodam też że silniczek krokowy był wymieniany 3 lata temu, gazownik który wymieniał mi gniazdo bezpiecznika wspomniał że parownik ma pewnie z 10 lat i pora go wymienić. Stąd moje pytanie, czy podzielacie zdanie mojego gazownika ? Jeśli tak, to czy te wszystkie problemy są spowodowane przez parownik, czy nie które objawy mogą być przyczyną uszkodzenia innej części? Z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam :-)
sosna900
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Warszawa

Dziwne objawy LPG

 

Postprzez prezesik » 23 sty 2014, o 01:32

Jeżeli parownik ma nalatane więcej niż 70 tys.km to na bank w pierwszej kolejności regeneracja (wymiana membran).
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez sosna900 » 23 sty 2014, o 18:22

Dziękuje za odpowiedź.Ma na pewno te 70tys. Za każdym razem po nocy golf odpala normalnie, ale gdy wrzuce na luz, samochod traci obroty i gaśnie, następnie gdy go chce z powrotem odpalić jest bardzo ciężko, po kilku minutach męczenia się samochód zapala i jest wszystko ok. Jest to tylko wina parownika, czy i inne uszkodzenie ma takie objawy ?
sosna900
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Warszawa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości