najlepiej jedź do pierwszego lepszego gazownika bo już widzę jak to będzie wyglądać - ktoś napisze że tą śróbką pokręć tak a tamtą tak a Ty napiszesz że u Ciebie nie ma takiej śróbki tylko jest inna i nie na dole tylko u góry i znowu powstanie kolejny temat o regulacji instalki gdzie każdy wtrąci swoje (albo zasłyszane) 3 grosze a jak Ty nie wiesz że parownik to parownik tylko to coś srebrnego to po co sobie nerwy psuć. Zrób żeby na benzynie chodził ok, dasz dyszkę lub dwie i ktoś Ci to ustawi bez stresu i nerwów - nie bądź żyła i daj ludziom zarobić
prezesik25 napisał(a):są to pokrętła do regulacji dawki stałej gazu i wolnych obrotów.
za wolne obroty czy to na gazie czy na benzynie i tak odpowiada sterownik silnika i krokowy więc jak na benzynie nie będzie chodził ok to na gazie i tak nie ustawisz obrotów choćbyś tą śrubkę ukręcił. Jak żle ustawisz to silnik będzie przerywał, dławił się ale sprawny krokowiec i tak będzie utrzymywał zadane obroty no chyba że już przegniesz maksymalnie to wtedy może obroty spadną (ale raczej nie wzrosną)