dziwne

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

dziwne

Postprzez raf.sie » 6 lut 2009, o 08:23

otóż tak niedawno założyłem LPG gitara ładnie po 3 dniach przestał pracować na PB. zapalałem zaraz gasł, dawałem gazu obroty w górę zaraz w dół i gasł. czy ciepły czy zimy bez różnicy. na LPG wszystko dobrze bez problemów pracował jeździł.przy okazji gdzieś zdjąłem przewód od odmy i... prawie cały zawalony białą mazią. a może miesiąc temu był mały remont w tym wymiana uszczelki pod głowicą. ale dalej..podłączyłem VAGa pokazało mi trzy błędy sporadyczne związane z sądą lambda. nie usówałem ich ni nic tylko zobaczyłem i tyle gdyż miałem zaraz jechać do mechanika no i po chwili zaskok wszystko ładnie chodzi bez problemów na PB na LPG ładnie pali obroty wszystko ok. więc Panowie jakieś pomysły co jest czy może było nie tak?? a może już wysiada ta lambda czy gdzieś kabelek nie łączy może tak być?? ale skąd ta maź w odmie...??

a jeszcze powiem że w VAGu działa mi tylko diagnostyka silnika.. reszta nic. dlaczego


Regulamin pisania tematów :!:
4.1 - Temat - Powinien być sprecyzowany ,nie pisz rzeczy typu "co jest?" "nie działa?" "i co teraz!?"
Ostatnio edytowano 6 lut 2009, o 10:25 przez raf.sie, łącznie edytowano 1 raz
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

dziwne

 

Postprzez seb » 6 lut 2009, o 09:40

raf.sie, bede zlosliwy i napisze 'chciales gazu to amsz gaz" a tak szzerze to najlepiej do mechanika ktory Ci to zakladal niech sprawdza.........
seb
 

Postprzez raf.sie » 6 lut 2009, o 10:01

no tak.. ale teraz to chyba sensu nie ma kiedy wszystko dobrze jest :-| :-|
moje pytanie co to mogło być..
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez Stealth » 6 lut 2009, o 10:40

Biała maź na odmie świadczy, że chyba mało golfem jeździsz i nie dogrzewa się do tych 90 stopni - bo właśnie gdy robi się mało kilometrów to taki białe coś właśnie będzie - czy to w odmie czy pod korkiem wlewu oleju - rada - weź autko pojeździj nim dłużej żeby się dogrzał. To moja uwaga - ale mogę się mylić.
Na PB jak nie chciał Ci palić to może masz filtr zatkany lub pompka się zaciera w baku bo też tak miałem i okazało się, że to drugie się zepsuło.
I jeśli raz wykazało Ci na kompie, że lambda siada to jednak znaczy tyle, że będziesz musiał się postarać o nową sondę - wcześniej sprawdź czy kable do niej są prawidłowo podłączone - czy może nie ma gdzieś pękniętego. :looka:
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez Golfik1986 » 6 lut 2009, o 11:05

seb, i tu sie z toba zgodze jak zwykle "widzialy galy co braly" a teraz cierp ;-) raf.sie, podjedz do gaziarza jak masz na gwarancji i niech ci spojrzy czy gazownia moze miec na to wplyw. a co do Vaga u mnie tesh np nie pokazuje 2 rzeczy ale nei wiem czego to wina chyba konfiguracji kabelka
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez jacekPlacekkk » 6 lut 2009, o 12:00

mi na przykład spod śilniczka krokowego pociło się i ciekło na wtyczke od wtrysków, i nie równo chodził na PB!!! chwila ze sprężarką i po bólu!!! :-o
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez raf.sie » 23 lut 2009, o 07:47

no i ciąg dalszy od tamtego czasu co napisałem post to było dobrze źle dobrze teraz znowu źle :-x :-x :cenzura: :cenzura:
objawy te co wcześniej. może trochę lepiej jak już zapale i chcę jechać na Pb to tak jak by nie miał siły wcale nbie przyśpiesza dopiero jak pedałem gazu cały czas ruszam energicznie to w miare normalnie ale to jest nanic :cenzura: :cenzura: :cisza: :cisza:
a co do tego odpalania zauważyłem ze tak palę na benzynie zimny oczywiście zapala gaśnie i tak cały czas, przełącze na gaz pokręce trochę nie zapali, dam znowu na Pb pokręci trochę zapali i bęzie dobrze chodził normalnie równo dopóki nie dam gazu bo dam zaczne jechać to znowu to samo :dobani: :dobani:

[ Dodano: 2009-02-25, 06:37 ]
czy to prawdobodobne że to teN ECU zbiera błedy z gazu??tylko dlaczego raz jest dobrze raz źle??wczoraj byłem u mechanika i jak ręką odją wieczorem w domu jużto samo :-( :-( czy to resetowanie ECU mogło by pomóc??jak to zrobić ewentualnie co dokładnie powiedzieć gazownikowi żeby wiedział że o to chodzi i żeby to zrobił :wstyd: :wstyd:
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez dziabi3 » 5 mar 2009, o 19:50

kolego mam identyczny silnik jak ty i lpg na bingo

podejrzewam ze rozpracowałbym twój problem

napisz jaki to gaz

a powiem ci tak z doswiadczenia ze

1 sporadyczny błąd sondy lambda >>>> to nie błąd nic nie wnosi nic nie zmienia oplać

2 żadny błąd w ecu pb nie powoduje unieruchomienia slnika na pb

3 tylko jakieś zwarcie lub odłączenie kluczowego czujnika, elementu powoduje takie zachowanie np wtrysk zwarcie na lambdzie <okrutne>
no i tak jak ci piszą kończąca się pompka


jak się sytuacja powtórzy to nasłuchuj czy pompka pracuje sprawdź też filtr paliwa

ale ja coś innego podejrzewam ze gaziarze złe odcieli wtrysk tzn zle podłączyli emulacje < wtrysk podłancza sie przez opornik wewnetrzny kompa lpg któr powoduje ze wtrysk jest podłaczony pod kompa le opornik tak osłabia go ze niema siły sie otworzyc > tak powinno byc na lpg ale na pb powinien byc etrysk normalnie spety przez przekazniki kompa lpg
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez raf.sie » 5 mar 2009, o 20:00

kolego widze ze tu po kolei wszytkim piszesz no no wiec wierze w Ciebie :ok: :ok:

konkretnie jaki gaz to nie weim :wstyd:
pompka jest raczej dobra bo o wlasnie teraz jest wszystko gitara ładnie chodzi jezdzi.
było tak że właśnie gasł na PB odłączyłem ta klemę zresetował się niby ten ECU no i później problem bo obroty były do 2500 na jałowym. teraz powoli z czasem jest coraz lepiej coraz mniejsze teraz praktycznie jest dobrze tak jak powinno. tylko ze już wcześniej odłączałem było dobrze dobrze pózniej znowu to samo. zobacze teraz.
kolego może ja zrobię foty co jak mam podłączone i wtedy zobaczysz co?? tak chyba bedzie najlepiej. co do wtrysku to jest zalozony jakis przekaźnik ale dokladnie to ja nie wiem co jak. to jest najprostsza instalacja zadnych tam bajerow
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez dziabi3 » 9 mar 2009, o 23:42

jesli piszesz ze masz załozony jakis przekaznik wtrysku to mozna sie spodziewac ze ta instalka raczej nie jest zbyt dobra bo w karzdej dobrej instalacji przekaznik i reszta elektroniki znajduje sie w komputerku lpg

zrób zdjeci instalacji gazowej i zobaczymy

chodzi mi o instalcje elektryczną jej


ale to moze byc błąd komputera od przekaznika i braku emulacji wtrysku tak aby ecu sie nie pluł i jakies awarie wtrysku

postaraj sie o jak najwiecej danych o instalacji lpg i jej elektryki

[ Dodano: 2009-03-09, 22:44 ]
ale jeśli piszesz ze trzymał samochód 2500 obr to dziwne napisz jaki rocznik i czy 1 punkt

bo abd to 1 punkty sprawdź to a moze cie dreczy jak mnie kiedys lewe powietrze łapane na podstawie etrysku lub silnik krokowy szaleje

sprawdz wtyczki od krokowca od tps bo moze gaziarze cos namieszali
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości