dziwne zachowanie na lpg

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

dziwne zachowanie na lpg

Postprzez papi90 » 3 cze 2013, o 11:29

witam mam problem z jazda na gazie a mianowicie od jakiegoś czasu jak jade na lpg to silnik się tak jakby dławi lekko nim trzęsie spadaja obroty ale nie gaśnie spadaja tak do 800 dzieje się to jak dam na luz lub jak hamuje wcisnę sprzęgło. przy osiągnięciu 90 stopni wszystko okej obroty około 1000. na benzynie tego nie ma tylko na gazie. filterek gazu wymieniony dwa dni temu. świece kable palec wymienione jakieś 10tys. km temu czyli około rok. golf3 1.8 75km AAM

Ps. Teraz jechałem miałem już 90Stopni i hamowałem przed czerwonym światłem i obroty spadły tak na 600 ale nie zgasł za chwilkę podeszły tak na 800 dławił się dalej chodził tak ciężko dałem na benzynę podszedł do niecałych 1000obr. i wszystko okej to dałem znów na gaz i spadł znów na 800obr. dojechałem do domu zaparkowałem i nie gasiłem auta i obroty podeszły do 950 i już było okej. Co to się może dziać ..?? Z góry dzięki
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

dziwne zachowanie na lpg

 

Postprzez KaMe101 » 3 cze 2013, o 21:48

A na gazie ma moc? możliwe że zużyty parownik lub dać auto na regulacje.
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez K@mil » 4 cze 2013, o 15:53

Trzeba jechac do gazownika na sprawdzenie cetralki LPG oraz Sondy :) ... Ile km ma przejechane parownik ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez papi90 » 4 cze 2013, o 16:38

W tym tygodniu byłem u gazownika i to widział wymienił filterek zrobił regulacje i powiedział żebym świece wymienił. Cała instalacja ma około 20-25tys kilometrów w tym czasie był tylko wymieniony teraz ten filterek, a tak to przeglądy. "
Dzisiaj jak jechałem to obroty już tak spadały że auto zaczynało gasnąć zapalała się lampka czerwona od aku obrotów miał gdzieś z 300-400. po przełączeniu na benzynę obroty wskoczyły na 1000 i wszystko okej przełączyłem znowu na gaz i już było okej miał z niecałe 1000 obrotów i nic sie nie działo o co tu chodzi że nie raz jest okej
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez KaMe101 » 4 cze 2013, o 23:11

Zobacz jakiego koloru są świece i jakie są odstępy w elektrodach w świecy i pod komputer błędy i jakie dane podaje sonda. Obroty spadają w jakim momencie? Zaraz po wysprzęgleniu?
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Autoteliczna » 4 cze 2013, o 23:21

Też tak mam. Taki trochę efekt jakby gaz się kończył... U mnie to wina krokowca, bo wtyczka jest uszkodzona i trzeba poprawiać co jakiś czas.
Avatar użytkownika
Autoteliczna
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18 mar 2013, o 10:28
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Achtel » 5 cze 2013, o 14:18

Wiadomo, że jak masz instalacje gazową to lpg potrzebuje dobrej iskry niż BP. Także na 100% wymienisz świece i będzie tak jak powinno być 1000 obrotów. U mnie tez tak było, wymieniłem świece i później było OK. :)
Avatar użytkownika
Achtel
Badacz tematu
 
Posty: 165
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 16:27
Lokalizacja: NDM

Postprzez papi90 » 5 cze 2013, o 15:28

KaMe101 napisał(a):Zobacz jakiego koloru są świece i jakie są odstępy w elektrodach w świecy i pod komputer błędy i jakie dane podaje sonda. Obroty spadają w jakim momencie? Zaraz po wysprzęgleniu?
Tak obroty spadają od razu jak wcisnę sprzęgło lub jak dam na luz, możliwe jest że świece po przejechaniu 10tys.km są do duszy..?? świece montowałem NGK 1elektroda.
Dodam że dzisiaj rano jechałem do pracy i dałem na gaz a tu o dziwo wszystko normalnie 1000obr. teraz jechałem w trasie 30-40km i też wszytko okej 1000obr. i nic sie nie dzieje wciskałem sprzęgło hamowałem i nic wszytko dobrze dziwne... Dzisiaj u mnie w mieście jest słoneczna pogoda a przez ostatni tydzień jak się to zaczęło to ulewy a ja mam gdzie dziurę w chyba środkowym tłumiku może tu coś jest nie tak ..?
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez Achtel » 5 cze 2013, o 21:03

od nieszczelnego tłumika też może zależeć. Więc radził bym poprostu wymienić świece i zrób sobie przelot, nie baw sie w tłumiki środkowe i wogóle :D kup jakąś rure kwasówke i przyspawaj od kolektora do końca i na końcu daj jakiś tłumik basowy Atusa albo Ultera i będzie git i obroty też będą :)
Avatar użytkownika
Achtel
Badacz tematu
 
Posty: 165
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 16:27
Lokalizacja: NDM

Postprzez papi90 » 6 cze 2013, o 06:50

Achtel napisał(a):od nieszczelnego tłumika też może zależeć. Więc radził bym poprostu wymienić świece i zrób sobie przelot, nie baw sie w tłumiki środkowe i wogóle :D kup jakąś rure kwasówke i przyspawaj od kolektora do końca i na końcu daj jakiś tłumik basowy Atusa albo Ultera i będzie git i obroty też będą :)
jak rozmawiałem z mechanikiem to właśnie mi mówił że mam wywalony kat i zrobiony przelot zakończone dwu rurką supersprint. ale od jakiegoś czasu coś mi pierdzi zagladalem pod spodu i wydaje mi się że tam jest normalnie tlumik środkowy i z niego pierdzi. a na dniach sprawdze świece tylko muszę klucz zakupić
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez Achtel » 7 cze 2013, o 11:02

To jak masz możliwość to wiedź na kanał i bedziesz wiedział czy masz środkowy czy nie. A jeśli mówisz ze masz przelot i jesli byś nie miał srodkowego tłumika to jedynie mogą być dziury przy kolektorze, lub na spawie przy końcówce :D Jesli tak to daj komuś żeby Ci zaspawał migomatem lub jak masz to sam zaspawaji zobaczysz czy obroty sie podniosą czy dalej będzie to samo, a jak będzie to samo to wina świec :D
Avatar użytkownika
Achtel
Badacz tematu
 
Posty: 165
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 16:27
Lokalizacja: NDM

Postprzez papi90 » 7 cze 2013, o 17:56

dobra postaram się na dniach podjechać gdzieś na kanał i zobacze co tam się dzieje zrobie foto i dam znam co i jak
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości