dziwny objaw...

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

dziwny objaw...

Postprzez Golfik1986 » 3 mar 2012, o 20:44

jechalem dzis na trasie i pierwszy raz mi sie cos zdarzylo z reguly z autem obchodze sie delikatnie ale dzis mi sie spieszylo pedzilem pod gorke na 5tym biegu oslabl przerzucilem na 4ty bieg sadze ze mogl miec kolo 2,5tyska obrotow silnik oslabl patrze w lusterko chmura niebieskiego dymu za dupa przez spory kawalek i skok temp zazwyczaj daje mi na blacie 80st a skoczylo na 90st. jakies sugestie???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

dziwny objaw...

 

Postprzez czarus21 » 3 mar 2012, o 21:13

oleju morze zaciągnął
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez Golfik1986 » 3 mar 2012, o 21:43

pewnie i tak bylo ale jaka jest przyczyna spracowane uszczelniacze popychacze jakies w dupie?? albo uszczelka??
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez trollu » 4 mar 2012, o 03:31

uszczelka raczej nie, wtedy prędzej by na biało dymił i płyn chłodniczy żłopał ( tak poza tematem - w zeszłym listopadzie byłem świadkiem jak najprawdopodobniej kolesiowi w golfie III strzeliła uszczelka, chłop jechał z naprzeciwka, dość mocno dymił na biało, jak się wymijaliśmy to chyba uszczelka powiedziała na dobre papa bo walnęło białym dymem jak z komina elektrociepłowni, czy dalej pojechał to nie wiem bo w lusterku tylko biało widziałem)

pierścienie może poszły, olej zaczął walić do komory spalania i kompresja padła to nie miał siły
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pietrasiak2 » 4 mar 2012, o 07:58

trollu napisał(a):pierścienie może poszły, olej zaczął walić do komory spalania i kompresja padła to nie miał siły

Pierścienie to możesz manometrem sprawdzić i( jak będzie ciepły to trochę ciężej zapala) , może uszczelniacze zaworów , sprawdź przede wszystkim poziom płynów . a może odmę przypchało ?
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez czarus21 » 4 mar 2012, o 12:02

na warsztacie mieliśmy kiedyś stare bmw 7 30 wymienili uszczelkę a okazało się ze nie ma ciśnienia to lali tam rożne preparaty oleje aż w końcu odpaliła ale tak dymiła zanim to wszystko przepaliła to z dobre 30 40 minut chodziła .w twoim przypadku naj prawdopodobniej nie wiem jakim sposobem dostał się olej do komory spalania oleju miałeś max czy ponad maks kiedyś słyszałem ze nadmiar oleju wydmuchuje uszczelniacze ale czy to prawda to nie wiem
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez Golfik1986 » 4 mar 2012, o 12:54

zapala mi jak zimno i cieplo tak samo nie ma rzadnych problemow z rana troche buja silnikiem na zimnym ogolnie. chcialem zobaczyc kompresje wlasnie musze poszukac kogos. najpierw musze go porobic bo mam zwalona uszczelka pod klawiatura i cieknie po rozrzadzie a plynu chlodniczego ja wiem za wiele nie ubywa troche chyba zawsze tak samo mialem w poprzednim golfie. czarus21, oleju raczej nie mialem za malo bo cieknie z uszczelki. przypchana odma po czym rure dolotowa zdjac bedzie widac czym przypchana olejem
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez trollu » 4 mar 2012, o 13:08

Golfik1986 napisał(a):przypchana odma po czym rure dolotowa zdjac bedzie widac czym przypchana olejem

a bardziej po polsku? :zdziwko:
olej w misie masz? jakby odma zamarzła/zapchała się to by wywaliło olej i koniec.
Golfik1986 napisał(a):oleju raczej nie mialem za malo bo cieknie z uszczelki.

hah :hyhy:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez czarus21 » 4 mar 2012, o 16:49

sprawdź ciśnienie podejrzewam ze po sprawdzeniu poznasz przyczynę czy uszczelka czy uszczelniacze
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez Golfik1986 » 4 mar 2012, o 22:26

trollu napisał(a):Golfik1986 napisał/a:
oleju raczej nie mialem za malo bo cieknie z uszczelki.


hah

sorry za duzo bo leci jak glupi z uszczelki nie ma czasu zrobic :lol:
ogolnie cos czuje ze do zyda pchac trzeba nigdy nie bylem za robieniem silnika i dalej tak sadze... jedynie przelozyc na drugi ale to dla mnie za duzy koszt w tak stare auto tyle siana pchac
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości