Sprawdzałem silnik VAGiem i wykrył błąd lambdy.
Pojechałem do mechanika i podłączył się vagiem i uruchomił jakieś okienko, że pokazywało się napięcie na sondzie lambda. (ktos wie jak się to włącza


Podczas pracy na benzynie na rozgrzanym silniku napięcie wahało się od ok 0.7V do 0.9V.
Po przełączeniu na LPG przekaźnik podłączył emulator. Wtedy napięcie wynosiło na stałe 1.3V.
Wynika z tego, że mam uszkodzony emulator i prawdopodobnie sondę też.
Mechanik mówi, że sonda pracuje w górnym zakresie napięć ale on by jej nie wymieniał.
Co radzicie, wymienić ją czy nie

Druga sprawa odnośnie emulatora lambdy.
Mam instalację I gen bez komputera tylko z emulatorem wtrysku i sondy.
Czy ktoś z forumowiczów ma zamontowany emulator

Jak sprawuje się ECU na emulatorze


Co robi ECU jak wykryje jakiś błąd




Ps. Mój golf jest świeżo po wymianie przewodów, świec, wszystkich filtrów, palca, kopułki, oleju i płynów, więc tu nie szukam przyczyny
