Falują obroty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Falują obroty

Postprzez Mariusz164 » 29 lis 2008, o 00:18

Witam. mam problem z obrotami podejrzewam krokowy tylko niewiem czy napewno,gdyż na benzynie obroty faluja nie spadając ponizej 900 obr/min a na gazie to falowanie jest większe bo obroty spadają nawet do 750 obr/min. i czy ktoś wie jak po podłączeniu vaga jest napisane " zwarcie masy lambda"
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Falują obroty

 

Postprzez marcinkoz2910 » 29 lis 2008, o 00:24

Mariusz164, masz 1.8 w tych motorkach brudzi sie przepustnica więc wyczyść ją na początek a jak nic nie pomoże to na VAGa

a o co z tą lambdą ci chodzi chcesz znać numer kodu jakie ma lambda?
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Mariusz164 » 29 lis 2008, o 00:28

no ja właśnie podlączyłem vaga i jest bląd jest napisane tak : "zwarcie masy lambda". jutro przeczyszcze przepustnice;) a jak jade i puszcze go na luz to sam sie przegazuje od czego to może być
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez marcinkoz2910 » 29 lis 2008, o 00:36

Mariusz164, może to sonda robić bo ona ustawia dawkę a jak jest walnięta to bedzie różne wartości pokazywać i bedzie fiksić auto a jak ze spalaniem?
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Mariusz164 » 29 lis 2008, o 09:22

no spalanie to tak 10,5 l/100. to wymienie sąde i sie zobaczy;)
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez marcinkoz2910 » 29 lis 2008, o 11:51

Mariusz164 napisał(a):no spalanie to tak 10,5 l/100. to wymienie sąde i sie zobaczy;)
za duże zdecydowanie za duze sonda na bank
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Golfik1986 » 29 lis 2008, o 14:36

marcinkoz2910 napisał(a):za duże zdecydowanie za duze sonda na bank
_________________

zalezy na czym kolega jezdzi. ale po podlaczeniu zaluzmy pierwszego lepsze gazownika odrazu zobaczyc czy to sonda czy ma jakies przebicie. bo moga byc tylko jakies przewody przetarte i tesh sie takie jazdy beda dzialy

[ Dodano: 2008-11-29, 13:39 ]
ale jak dla mnie sonda nie ma nic wspolnego z falowaniem na wolnych. ja bym czyscil krokowca albo przepustnice na sam przod. a jak ci sie zachowuje na gazie rano na zimnym przerzuca ci na gaz odrazu???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Mariusz164 » 30 lis 2008, o 00:37

no jeżdze na gazie od czasu do czasu na benzynie troche. na gazie rano chodzi OK. wsumie to zaczęło sie tak miałem ustawiony gaz i zapłon samochód chodził wtedy jak burza i była naprawde niewielka różnica czy jechało sie na gazie czy na benzynie ale kiedy zaczęły sie problemy z obrotami to i na gazie przestał chodzić teraz jak dam mu gazu to idzie jakby na dwa razy czyli najpierw sie przydusi a zachwile idzie dobrze. na benzynie też jest to oczuwalne ale nie tak jak na gazie. silniczek krokowy wyczyszczony i jest poprawa bo zaczęły szybciej mi obroty schodzić. zobacze jeszcze tą przepustnice ale wydaje mi sie że to jednak nie to. Jeszcze jedno pytanko po podłączeniu vaga wyskoczył mi błąd że brak sygnału jakiegoś czujnika przy przepustnicy gdzie to jest i co to?
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Golfik1986 » 30 lis 2008, o 01:18

eyy jezeli masz zamulki w ciagnieciu typu jak piszesz ma mula i zaraz sie odetka i zaskoczy to na 100% zabrudzona przepustnica.jak jest brudna to ona wolniej sie domyka z opuznieniem i sa takie slabniecia mocy a gaz jest na to wrazliwy. jezeli to by byla sonda rano na zimnym by nie chodzil na gazie by gasl po przerzuceniu na gaz. przepustnica jest u gory pod ta plastikowa nakladka i ona jest podlaczona wtyczka. po czyszczeniu musisz ja ustawic z powrotem na to samo miejsce to sie chyba nazywa adaptacja jest cos opisane na ten temat w dziale technicznym
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez marcinkoz2910 » 30 lis 2008, o 01:44

Golfik1986, ej ej powoli z wtyczkami niczego sie nie przestawia lub podobnie wyczyść na początku przepustnice jak ci pisałem na początku, jak nic nie da to na kompa tez o tym juz ci pisałem bo jak wyczyścisz i dalej nic to komputer moze pokazać sonde lub krokowca ale nie musi jeśli mu się polepszy po czyszczeniu

adaptacje sie robi bo ty masz na lince to nie ma problemu zdejmujesz klemy ma 30 min po czy zakładasz załączas i na jałowym biegu ma pracowac aż do włączenia sie wentylatora gasisz i gotowe
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Golfik1986 » 30 lis 2008, o 01:50

noo widzisz ja tego nie wiem robilem to kiedys w skodzie opisalem to na swoim przykladzie. po wyczyszczeniu trzeba bylo ja ustawic komputerem
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Mariusz164 » 30 lis 2008, o 07:15

oki chłopaki to zabiore sie za przepustnice i napisze czy jest poprawa :-)
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości