Falują obroty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Falują obroty

Postprzez Ginek » 22 sie 2014, o 21:41

Witam mój problem polega na tym ze jak samochod postoi tak z 3 godziny i go odpale to faluja obroty i podczas jazdy jak wrzuce na luz potrafi zgasnąc. Jak juz silnik sie rozgrzeje to niema tego problemu. Co moze byc przyczyna tego ?

[ Dodano: 2014-08-22, 20:51 ]
Dodam ze to silnik 1.8
Ginek
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22 lip 2014, o 02:24
Lokalizacja: Radziejów

Falują obroty

 

Postprzez prezesik » 22 sie 2014, o 23:16

http://www.golf3.pl/topics4/uklad-wysok ... htm#555069

W powyższym temacie miałeś z tym problem, opisywałeś to, potem odpisałeś, że winne były świece, a teraz zakładasz nowy temat z tym samym problemem?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Ginek » 23 sie 2014, o 09:49

Nie maiłem z tym problemu wczesnij przerywał mi podczas jazdy po wymianie swiec przestał przerywac, ale teraz pojawilły sie taki obiawy jak opisałem wyzej, i nie wiem czy do wymiany jst silniczek krokowy ?
Ginek
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22 lip 2014, o 02:24
Lokalizacja: Radziejów

Postprzez łukasz1983 » 23 sie 2014, o 10:15

Ginek, Pierwsze co zrób to reset ECU,czyli odłącz akumulator (teoretycznie wystarczy 20 minut),podłącz z powrotem (silnik musi być ziny,najlepiej po nocy),odpal i niech sobie silnik pracuje do włączenia wentylatora na chłodnicy (nie dotykaj gazu,ani nic nie włączaj,typu światła,radio),
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Ginek » 27 sie 2014, o 16:36

no niestety nic to nie pomogło, nadal sa takie obiawy na zimnym
Ginek
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22 lip 2014, o 02:24
Lokalizacja: Radziejów

Postprzez pablomed » 28 sie 2014, o 09:47

Ginek, postępuj typowo jak przy monowtryskach - opisów setki. Ocena szczelności podstawy wtrysku, sprawdzenie czujnika temperatury i TPS
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez MiroGti » 28 sie 2014, o 10:15

Skoro dzieje sie to na zimnym silniku czyli kiedy chodzi auto na teoretycznym ssaniu ,wiec przeczysc przepustnice i krokowy pożądanie posprawdzaj nieszczelnosci typu węże podcisnieniowe i zobaczysz czy bedzie różnica
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Ginek » 3 wrz 2014, o 18:34

A co myślicie o tym zeby pojechac i podpiac golfine pod komputer ?
Ginek
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22 lip 2014, o 02:24
Lokalizacja: Radziejów

Postprzez MiroGti » 3 wrz 2014, o 20:07

Ginek napisał(a):A co myślicie o tym zeby pojechac i podpiac golfine pod komputer ?
Na pewno mu nie zaszkodzi :-) może czasem komputer takiej usterki nie wyłapać , jak nie szczelność chyba że krokowy coś szwankuje
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 3 wrz 2014, o 22:20

Od kompa zaczynaj tylko jeśli masz do niego dostęp tanio lub za darmo, jeśli masz płacić normalną stawkę to najpierw rób co napisaliśmy wyżej, bo szansa jest powiedzmy 20-30 % że komp wyjaśni taką usterkę.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Przem4S » 4 wrz 2014, o 20:36

Koledzy, komputer może mu pokazać czujnik położenia przepustnicy (TPS), a nie koniecznie on może być zepsuty, on jest końcowym elementem który może zostać wykryty przez kompa. Zobacz jakie błędy wyłapie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Przem4S
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 00:51
Lokalizacja: Tychy

Postprzez MiroGti » 4 wrz 2014, o 21:38

Może adaptacja przepustnicy by pomogła ? lub jej po prostu wyczyszczenie ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości