falujace obroty 1.6 75ps

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

falujace obroty 1.6 75ps

Postprzez Golfik1986 » 30 paź 2011, o 09:01

powrot do korzeni wczoraj kupilem taka czerwona strzale. na benie chodzi dobrze a na gazie na rozgrzanym silniku no powiedzmy rozgrzanym bo lapie nie cale 80 pewnie 70 kilka termo w dupie zaczyna falowac. nie wiem jaki zakres obrotow bo na blacie brak obrotka ale odczuwalne dosyc to jest. nic nie zrobilem jeszcze wczoraj kupilem gosc twierdzil ze kopulka wymieniona kable tez i by sie zgadzalo bo wygladaja na nowe jedynie swiece nie wymieniane gaz jest 2 lata jest na to papier i przerzuca ladnie dosyc i na zimnym chyba tez choc sprawdze to dzis. i dodam ze wydaje mi sie to auto mula ma na tym gazie choc moze te silniki tak jezdza :lol: :lol: pozdro
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

falujace obroty 1.6 75ps

 

Postprzez prezesik » 30 paź 2011, o 15:30

napisz jaki model silnika, jaka firma LPG, producent parownika, bo tak to nikt ci w ciemno nie podpowie..
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Golfik1986 » 30 paź 2011, o 18:04

nie wiem jaki model rocznik 93 gaz BINGO M, reduktor ASTERIKATO 7. takie sadze o obroty :lol: :lol:

[ Dodano: 2011-10-30, 17:14 ]
silniik ABU parownik ASTORIC???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PabloSBT » 31 paź 2011, o 09:46

Golfik1986 napisał(a):nie wiem jaki model rocznik 93 gaz BINGO M, reduktor ASTERIKATO 7. takie sadze o obroty :lol: :lol:

[ Dodano: 2011-10-30, 17:14 ]
silniik ABU parownik ASTORIC???

u mnie jest to samo i też faluje na wolnych jak się zagrzeje 750-800 a faluje jak w sondzie spada napięcie do 0V może to już ze starości sondy :P jak się zwiększy dawkę gazu to trzyma równo 800 ale jest na bogatej mieszance :P
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez czesiek » 31 paź 2011, o 09:50

Reduktor masz chyba tomasetto (asterik) :?:
czesiek
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 4 kwi 2009, o 12:17
Lokalizacja: ZGY

Postprzez Golfik1986 » 31 paź 2011, o 17:44

PabloSBT napisał(a):u mnie jest to samo i też faluje na wolnych jak się zagrzeje 750-800 a faluje jak w sondzie spada napięcie do 0V może to już ze starości sondy :P jak się zwiększy dawkę gazu to trzyma równo 800 ale jest na bogatej mieszance :P

dokladnie kolego dzis bylem u gazownika jak podniosl dawke nie faluje ale na podniesionej czuc strasznie z wydechu gazem. wrocil do starej tak jak bylo. cos mi wspominal o jakims aparacie od wolnych obrotow zeby wyczyscic cos takiego nie zrozumialem bo nie wyraznie mowil troche :lol: ale wiem gdzie to jest takze sie pokusze na weekend o to czyszczenie.

czesiek napisał(a):Reduktor masz chyba tomasetto (asterik) :?:

tak chyba tak bo w papierach jakos nie wyraznie napisane
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PabloSBT » 31 paź 2011, o 18:22

Golfik1986 napisał(a):
PabloSBT napisał(a):u mnie jest to samo i też faluje na wolnych jak się zagrzeje 750-800 a faluje jak w sondzie spada napięcie do 0V może to już ze starości sondy :P jak się zwiększy dawkę gazu to trzyma równo 800 ale jest na bogatej mieszance :P

dokladnie kolego dzis bylem u gazownika jak podniosl dawke nie faluje ale na podniesionej czuc strasznie z wydechu gazem. wrocil do starej tak jak bylo. cos mi wspominal o jakims aparacie od wolnych obrotow zeby wyczyscic cos takiego nie zrozumialem bo nie wyraznie mowil troche :lol: ale wiem gdzie to jest takze sie pokusze na weekend o to czyszczenie.

czesiek napisał(a):Reduktor masz chyba tomasetto (asterik) :?:

tak chyba tak bo w papierach jakos nie wyraznie napisane

pewnie chodzi mu o silnik krokowy( jest tam gdzie przepustnica ma wtyczkę na 6 pinów) :D ale wątpie że to coś pomoże, ja czyściłem i jest to samo:P mam drugi musze podmienić może to coś da ;p a u ciebie jak stoisz na postoju i włączysz nawiew to czuć gaz czy nie ??
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Golfik1986 » 31 paź 2011, o 20:28

PabloSBT napisał(a):pewnie chodzi mu o silnik krokowy( jest tam gdzie przepustnica ma wtyczkę na 6 pinów) ale wątpie że to coś pomoże, ja czyściłem i jest to samo:P mam drugi musze podmienić może to coś da a u ciebie jak stoisz na postoju i włączysz nawiew to czuć gaz czy nie


krokowiec wezem idzie do parownika tyle jeszcze pamietam... pokazywal mi co innego tez z wtryczka cos blisko pokrywy zaworow. zrobie foto jutro ci podrzuce. albo mi jakies banialuki nawciskal bo mowie ze nie wyraznie mowil :lol: ale parownik mam smiesznie zamontowany z tylu calkiem za silnikiem po lewej stronie. w kazdym razie cos co pokazywal to cos od wolnych obrotow ktos cos takiego kuma w tych silnikach??
PabloSBT napisał(a):ciebie jak stoisz na postoju i włączysz nawiew to czuć gaz czy nie

powiem ci ze jeszcze nie testowalem mam tego kaszalota 2 dzien :-D troche musze porobic w nim nie jakies powazne rzeczy ale tych smieci do roboty jest dosyc. ale spalanie mnie dzis zaskoczylo wyszlo mi w pompie 9,8 :shock:

[ Dodano: 2011-10-31, 19:36 ]
w sumie bym tak jezdzil z tymi obrotami bo sram na to auto kupilem do przenoszenia sie tylko na chwile. ale czy jakis nastepstw nie bedzie przez te obroty??
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PabloSBT » 31 paź 2011, o 20:45

Golfik1986 napisał(a):
PabloSBT napisał(a):pewnie chodzi mu o silnik krokowy( jest tam gdzie przepustnica ma wtyczkę na 6 pinów) ale wątpie że to coś pomoże, ja czyściłem i jest to samo:P mam drugi musze podmienić może to coś da a u ciebie jak stoisz na postoju i włączysz nawiew to czuć gaz czy nie


krokowiec wezem idzie do parownika tyle jeszcze pamietam... pokazywal mi co innego tez z wtryczka cos blisko pokrywy zaworow. zrobie foto jutro ci podrzuce. albo mi jakies banialuki nawciskal bo mowie ze nie wyraznie mowil :lol: ale parownik mam smiesznie zamontowany z tylu calkiem za silnikiem po lewej stronie. w kazdym razie cos co pokazywal to cos od wolnych obrotow ktos cos takiego kuma w tych silnikach??
PabloSBT napisał(a):ciebie jak stoisz na postoju i włączysz nawiew to czuć gaz czy nie

powiem ci ze jeszcze nie testowalem mam tego kaszalota 2 dzien :-D troche musze porobic w nim nie jakies powazne rzeczy ale tych smieci do roboty jest dosyc. ale spalanie mnie dzis zaskoczylo wyszlo mi w pompie 9,8 :shock:

[ Dodano: 2011-10-31, 19:36 ]
w sumie bym tak jezdzil z tymi obrotami bo sram na to auto kupilem do przenoszenia sie tylko na chwile. ale czy jakis nastepstw nie bedzie przez te obroty??


są 2 krokowce jeden od gazu w tym wężu a drugi przyczepiony jest do przepustnicy koło pokrywy zaworów ;p u mnie jest w tym samym miejscu co u ciebie parownik ;p
a co do tych obrotów to raczej żadnych następstw nie będzie :P tylko0 denerwujące to jest :D
spalania nie masz takiego znowu dużego :D te silniki dużo lubią wypić ;)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Golfik1986 » 1 lis 2011, o 09:57

i pewnie chodzilo mu o tego drugiego ale w sobote poczyszcze obydwa. troche drazni wlasnie musze sie wziasc i troche porobic. no jak dla mnie zdziwko wyszlo takie spalanie mialem skode w gazie z 6 lat temu brala mi 11 w silniku 1.3 takze mysle ze w miare dobrze to wychodzi jak na tak stare auto. a ten krokowiec od gazu sie wymienia czy czysci??
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PabloSBT » 1 lis 2011, o 11:07

Golfik1986 napisał(a):i pewnie chodzilo mu o tego drugiego ale w sobote poczyszcze obydwa. troche drazni wlasnie musze sie wziasc i troche porobic. no jak dla mnie zdziwko wyszlo takie spalanie mialem skode w gazie z 6 lat temu brala mi 11 w silniku 1.3 takze mysle ze w miare dobrze to wychodzi jak na tak stare auto. a ten krokowiec od gazu sie wymienia czy czysci??

ten od gazu można przeczyścić :) ale ja bym go na twoim miejscu nie ruszał on jest od dawkowania lpg a nie od obrotów :P
A spalanie miałeś dlatego większe w skodzie bo tam pewnie była założona 1 gen a te początkowe instalacje dużo paliły :) ale w 1.6 spalanie prawie 10l to nie jest wcale mało :D 1.8 tyle samo pali a moc większa :d
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Golfik1986 » 1 lis 2011, o 13:03

ok zobacze jak dalej bedzie sie sprawowal. w skodze gaz byl zakladany w 2001r jeszcze praffka nie mialem gaz wtedy byl po 1,2 :-D a testowales ile beny pali twoj?? bo moze nie ma sensu na gazie jezdzic jakby palil 7l na benie to mam w dupie ten gaz. 9.8 gazu to duzo??

[ Dodano: 2011-11-01, 14:22 ]
PabloSBT napisał(a):ciebie jak stoisz na postoju i włączysz nawiew to czuć gaz czy nie ??


sprawdzalem kolego faktycznie czuc gazem na postoju i wlaczonym nawiewie. czego to wina gdzies nie szczelnosc??
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości