Falujące obroty na benzynie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Falujące obroty na benzynie

Postprzez TomekKutno » 18 lis 2008, o 01:50

Panowie. Problem wygląda następująco. Jestem prawie pewien, że to wina krokowca, ale wolę 100% pewności. Dlatego proszę o Wasze opinie.

Na gazie pracuje ładnie i równo, zaś po przełączeniu na benzynkę na wolnych obrotach jest masakra.

Podskoczą do 1300-1400 i wzium do 500 obrotów na dosłownie nie całą sekundkę potem 2 sekundy rosną obroty do 1300-1400 i z powrotem łup w dół. Krokowiec do wymiany? Jakie koszty (nówka/używka) ?
Nie wiem, czy ty wiesz, ale ja lubię tak, kiedy widzę jak na Twego OPLA nasrał ptak. :)
Avatar użytkownika
TomekKutno
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 16:30
Lokalizacja: Kutno

Falujące obroty na benzynie

 

Postprzez majk83 » 18 lis 2008, o 09:49

Ceny w Krakowie za orginał Boscha to od 650 zł w ASO, 500 zł w Intercars do 350 zł w "normalnym" sklepie dla ludzi ;-) Oczywiście mówie tu o tym 6 pinowym któego niestety trudniej zdobyć...czemu? Nie wiem.

Zanim wymienisz krokowca, proponuję sprawdzić jeszcze podstawę wtrysku...guma może być już sparciała i nie trzyma cisnienia...koszt wymiany niewielki a ile radochy potem z takiej gumy :hyhy:

PS. Ja kupiłem uzywkę za 150 zł ale miałem 100% pewności, że jest ok, inaczej nie warto moim zdaniem.

Zobacz jeszcze to na poczatku:
http://www.golf3.pl/topics28/mk3-faqfal ... t10880.htm
majk83
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 16:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Zaba2 » 18 lis 2008, o 18:15

Ja tez mialem problem ten sam a nawet gorszy bo mocy mialem tyle co maluch na drodze i prawie gasl na skrzyzowaniach to beznadziejne uczucie. Przeczyscilem krokowca i wymienilem podstawke pod wtryskiem i jest super. POLECAM WYMIANE PODSTAWKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nerwicy prawie dostalem i na krawedzi bankructwa bylem bo wymienilem okolo 20 rzeczy zanim doszedlem co jest grane ale za to teraz smiga :D
PODSTAWKA POD WTRYSKIEM TO TO PRZEZ CO NIE SPISZ PO NOCACH......!!!!!
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez TomekKutno » 19 lis 2008, o 17:06

punkciki poleciały ! a jakie koszta z wymianą tej podstawki?
Nie wiem, czy ty wiesz, ale ja lubię tak, kiedy widzę jak na Twego OPLA nasrał ptak. :)
Avatar użytkownika
TomekKutno
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 16:30
Lokalizacja: Kutno

Postprzez Luis011 » 20 lis 2008, o 18:03

Odlacz dla testu wtyczke od krokowca bedziesz wiedzial czy na pewno to krokowiec. Trzeba uchwycic moment kiedy jest wysuniety bo inaczej silnik nie bedzie mial wolnych obrotow. (Nie bedzie przynajmniej plywal)
Moze tez lapac gdzies lewe powietrze. Trzeba pamietac ze gaz jest mniej czuly bo nie zalezy od tak wielu czynników. Wiec nie sugeruj sie tym ze na gazie dobrze smiga.

W silniku ABS krokowiec zazwyczaj tak pada ze wogole nie ma wolnych obrotow, ale to nie regula. Czasem pomaga dobre zalanie go wd40, ale tak zeby z niego wyplukac troche syfu.
Mozna dla pewnosci zdemontowac go i podpiac wtyczke zasilajaca, wlaczac i wylaczac silnik a w tym czasie kiedy sie wysuwa trzpien popychajacy, zalewac go wd40 dla dobrego nasmarowania jego dzialania.
Luis011
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12 lis 2008, o 13:23
Lokalizacja: Sosnowiec


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron