przez Indi » 21 kwi 2013, o 21:33
Witam , problem mój polega na tym iż: na instalacji gazowej gdy przełączy się przy temp 35 stopni obroty skaczą w granicach 400-1300 rpm co dziwne, po odpięciu silnika krokowego obroty stają w miejscu ok 1000 rpm tak samo na gazie i na benzynie, moje pytanie jest takie : co ma wspólnego silnik krokowy z PB z instalacją lpg?? z tego co się dowiedziałem w momencie przełączenia na gaz powinien się odłączyć (przerwać działanie). A w momencie przełączenia się na lpg w trakcie jazdy momentalnie pod pedałem traci się gaz i silnik nie reaguje na pedał skacząc sobie na tych swoich 500rpm, gdy motor ma już ok 60 stopni wszystko jest w normie. Dodam jeszcze to że po podpięciu vaga wyskakuje mi błąd czujnika halla o ile wiem jest on na aparacie zapłonowym, czy on też ma coś wspólnego z falowaniem obrotów?? help!!