Falujące obroty na PB/Brak mocy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Falujące obroty na PB/Brak mocy

Postprzez xGabrys » 4 maja 2014, o 09:01

Witam,
Wczoraj zakupiłem MK4 1.8t z silnikiem AGU.
Dziś podłączyłem pod kompa w celu sprawdzenia co może boleć mojego golfa.
Wiem, że to forum dla MK3 ale może ktoś będzie umiał pomóc.

Na zimnym silniku mam problemy z odpaleniem auta. Po tym jak silnik się rozgrzeje i przejdzie na LPG to chodzi w miarę równo. Jednak na PB obroty falują i auto potrafi czasem zgasnąć. Jednak czuć, że brakuje mu mocy przy zbieraniu się. Na PB obroty falują i auto potrafi czasem zgasnąć.
I jeszcze jedno. Bardzo ciężko wbić bieg 5. Po przesunięciu dzwigni zmiany biegów w kierunku 1 dzwignia powraca normalnie do środka jednak kiedy przesuwam w prawo to czuję bardzo duży opór, a po pokonaniu jego i puszczeniu drazka to dzwignia zostaje blisko 5 biegu. Dopiero jak lekko popchne do środka to wraca na miejsce. Zaznaczam, że nie wbijam biegu po prostu przesuwam drazkiem. Podczas jazdy jest bardzo trudno wbić ten bieg.



wrzucam logi z VAG-COM


VAG-COM Version: Release 409.1-S


Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,16,15,17,19,22,35,46,56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 06A 906 018 CG
Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Coding: 04000
Shop #: WSC 00001
8 Faults Found:
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
26-00 - Output Open
00561 - Mixture Adaptation
15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached
00561 - Mixture Adaptation
13-10 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
Controller: 1J0 907 379 Q
Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001
Coding: 13504
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC
Controller: 3B1 907 044 B
Component: CLIMATRONIC V 1.0.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------




-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.
Controller: 1J0 959 799 AH
Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 00028
4 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00913 - Window Regulator Switch: Front Right Driver (E81)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
35-00 - -
00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)
27-00 - Implausible Signal

End --------------------------------------------------------------------------------------------------


pozdrawiam
Łukasz
xGabrys
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 21:08
Lokalizacja: Koszalin

Falujące obroty na PB/Brak mocy

 

Postprzez k-m-r1 » 5 maja 2014, o 12:52

sprawdzenie sprężania
czyszczenie dolotu itp
sprawdzenie sondy lambda na oscyloskopie

sprawdzenie czujnika temp
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Pro100 » 5 maja 2014, o 21:28

Próbowałeś zresetować sterownik - odnośnie falowania i gaśnięcia na pb? Jeśli nie to odłącz aku na 10-15min i sprawdź czy problem znikł jeśli tak - obstawiam silniczek krokowy (co jakiś czas będziesz musiał tą czynność powtarzać).

Co do dźwigni i ciężkiego wbijania biegów to najprościej zacznij od sprawdzania cięgien od lewarka do skrzyni być może o coś haczy.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 25 gości

cron