Falujace obroty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Falujace obroty

Postprzez Zaba2 » 8 sty 2009, o 12:33

Wiem ze tematow bylo juz sporo ale nic do mnie nie pasuje.
Otoz jak stoje na postoju nie wazne czy cieply czy zimny to jest tak stoi na 800 za 2 sek spada do 200 (czasem zgasnie) po 2 sek wraca do 800 i tak ciagle rownomiernie jak w zegarku :-? Palec kopolka w miare nowa czujnik temperatury cieczy nowy termostat nowy kable wn zmienione czyscilem z piec razy przepustnice w zeszlym tygodniu zmienilem na nowego krokowca filtr powietrza nowka aha i te obroty lataja tak samo i na gazie i na benzynie. Mowie wam jak w zegarku 2 sek gora 2 sek dol...................
Wiecie o co tu chodzi? :cry:
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Falujace obroty

 

Postprzez Tomuś » 8 sty 2009, o 12:45

A po czyszczeniu przepustnicy adaptacja byla robiona. Cz ywszysko jest wachowo ustawione :?:
Najlepiej to by było pojachac na sprawdzenie VAG-iem. :]
Avatar użytkownika
Tomuś
Badacz tematu
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:38
Lokalizacja: Jastrzębia

Postprzez Zaba2 » 8 sty 2009, o 13:35

Hehe to jest tak odpiolem na pol godziny akumulator potem odpalilem nie dotykalem gazu i tak sobie chodzil do temperatury okolo 80 stopni i sobie zgasl :lol: A potem sobie dalem siana, w czasie gdy chodzil po odpaleniu to ciagle falowaly obroty
A vag nikt nie ma w okolicy bo pytalem tzn sam sobie kupilem vag ale nie mam kabla muszer nan czekac tydzien ale nie wiem czy tyle czasu wytrzymam nerwowo
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez majk83 » 8 sty 2009, o 13:51

A może podstawa wtrysku jest nie szczelna?
majk83
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 16:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Tomuś » 8 sty 2009, o 14:52

majk83 napisał(a):A może podstawa wtrysku jest nie szczelna?


Racja możliwe i to bardzo że zasysane jest lewe powietrze.
Ale podpięcie pod kąpa to niestety podstawa i gdzieś to trzeba zrobic.
Sposub adaptacji ktury opisałeś robi się do momentu załączenia wentylatora, ale tez nie jest najlebszy, jedynie komp.
Avatar użytkownika
Tomuś
Badacz tematu
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:38
Lokalizacja: Jastrzębia

Postprzez Zaba2 » 8 sty 2009, o 17:54

Nowka podstawa ma dopiero 2 miechy. A jak sprawdzic czy tam gdzies w okolicach wtrysku nie ssa powietrza? I tak z innej beczki jak uzyc tego vag? Mam program i pozycze sobie kabelek ale nie wiem czy ma byc odpalony silnik czy zgaszony

[ Dodano: 2009-01-08, 17:20 ]
Dobra juz wyczytalem na forum jakie bledy gdzie i jak z wtyczka tylko nie wiem czy ma byc wlaczony czy nie :-)
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez mani51 » 8 sty 2009, o 21:12

silnik ma chodzić bo inaczej wywali Ci błąd czujnika hall'a i sondy też nie sprawdzisz...ja sam nigdy nie podpinałem ale jak byłem u mechanika to kazał mi nie gasić silnika...i oczywiście ma chodzić na pb jeśli ktoś ma gaz założony
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Rylec666 » 9 sty 2009, o 19:07

Miałem podobny problem ale tylko na gazie,po wymianie emulatora było ok.
Rylec666
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 lis 2008, o 17:02
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez Zaba2 » 10 sty 2009, o 14:50

Tomuś mam do Ciebie pytanie bo widze ze masz taki silnik jak ja, powiedz mi jak Twoje autko smiga czy zbiera sie dobrze czy nie dlawi sie czy nie spada z obrotow pod gore i jak z wiekrza iloscia pasazerow??
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez Tomuś » 10 sty 2009, o 16:09

Zaba2 napisał(a):Tomuś mam do Ciebie pytanie bo widze ze masz taki silnik jak ja, powiedz mi jak Twoje autko smiga czy zbiera sie dobrze czy nie dlawi sie czy nie spada z obrotow pod gore i jak z wiekrza iloscia pasazerow??


Nasze autka jak wiesz mają jedynie 60 kucyków wiec niema czym pociągnąć, wycisnołem z niego raz 160km/h. Przyśpieszenie - no nie wciska w fotel ale może być niema porarzki wystarcza, nie dławi się i płynnie startuje. Co do jazdy pod góre to gorzej :kwasny: - ktoś kiedys na forum napisał że z 1.4 pod góre to z Jelczem można się ścigać :lol: . Kiedy jade sam to daje rade i spadek obr nie jest tak zauwarzalny natomiast z pasażerami to nieraz dwójki brakuje i tylko redukcja na jedynke. Ruszyć na wzniesieniu z ludzmi też nie jest łatwo. Ogulnie dość dobrze śmiga ale mam niedosyt. :-)
Avatar użytkownika
Tomuś
Badacz tematu
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:38
Lokalizacja: Jastrzębia

Postprzez Edek12345 » 10 sty 2009, o 16:30

Proponuje sprawdzić silnik krokowy :ok:
Piszę poprawnie po polsku.


Mój golf >>>> moj-golf/gofer-1-6-cl-europe-t9691.html <<<<
Avatar użytkownika
Edek12345
Members
 
Posty: 636
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 11:53
Lokalizacja: Siedliska koło Stróż

Postprzez Zaba2 » 10 sty 2009, o 17:14

Tomuś jak az do 2 redukujesz to zaplon sobie ustaw i bedzie gites i niech Ci nikt nie wciska ze w tym modelu sie nie da :-)
Co do krokowca to mam nowy 2 tygodniowy :-)
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości