Falujace obroty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Falujace obroty

Postprzez Zaba2 » 19 lut 2009, o 15:35

Odswiezam temat bo nie zostal rozstrzygniety.
Krotki opis:
-falujace obroty 200-900 jak sie stoi na skrzyzowaniu
-kiedy wlaczone jest ssanie nic nie faluje
-swiatla przygasaja
-kiedy wycieraczki chodza to najbardziej faluja gora dol rowno z wycieraczkami
-jak byle co zalacze np podgrzewane lusterka to mocno spadaja obroty (az tak nie powinny)
-obojetne czy na LPG czy PB
-czasem ale zadko gasnie

Wymienilem:
-swiece
-krokowiec
-regulator napiecia (szczotki na alternatorze)
-kable nie swieca (nie caly rok)
-kopulka i palec niecaly rok ma
-cewka nowa

Jak sprawdzic czy elektryka jest wpozadku?
Czyzby gdzies moglo byc jakies przebicie?
Pomocy
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Falujace obroty

 

Postprzez młody88 » 19 lut 2009, o 15:49

jak faluje to pryśnij mu aerozolem po kolektorze ssącym. szczególnie w okolicach uszczelek, może też być pęknięta podstawa wtrysku.
wpinałeś komputer??
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez Golfik1986 » 19 lut 2009, o 18:34

kolego z tym przygasaniem i wogole ja bym pomyslal o alternatorze moze lozysko masz padniete mialem cos podobnego kiedys w skodzie. padlo mi lozysko i 2 diody
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Zaba2 » 22 lut 2009, o 15:41

Podstawe wtrysku zmienialem a dzis popryskam w nocy. Co do lozyska to jak je sprawdzic?
Da sie nie sciagajac paska?
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez opolanin » 22 lut 2009, o 16:02

Zaba2, poczytaj sobie, może pomoge tym, oby tak się stało:

http://www.golf3.pl/topics28/mk3-faqfal ... t10880.htm
opolanin
 

Postprzez Golfik1986 » 22 lut 2009, o 20:12

niestety nie da sie musisz caly alternatior wyciagnac i je wybic i zobaczyc ale jesli bys mial lozysko w dupie to przy wkrecaniu na obroty by bylo slychac takie buczenie obstawialbym ze moze to byc ktoras z diod
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez młody88 » 22 lut 2009, o 20:31

zdejmij pasek i odpal jak nie będzie falował to wina alternatora ale wątpię
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez Zaba2 » 23 lut 2009, o 16:05

Jak jest zdjety pasek to nie faluje :) A o jakie diody chodzi?
Opolanin robilem tak juz kilka razy i nic nie dawalo ale dzieki za linka.
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez młody88 » 23 lut 2009, o 16:15

diody w alternatorze. sprawdź ładowanie. jeżeli to alternator to musisz go wyjąć i wymienić mostek diodowy w alternatorze.
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez Golfik1986 » 24 lut 2009, o 00:11

Zaba2, masz tam caly mostek diodowy i teraz musisz dochodzic ktora dioda ci walnela. ja zrobilem to tak odlutowalem stary kupilem caly nowy mostek i gra gitara 30min roboty a wiesz ze za jakis czas nie walnie ci nastepna
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Zaba2 » 27 lut 2009, o 01:26

No calkiem sensownie mowicie i chyba tu tkwi moj problem tylko wezcie cos dokladniej opiszczie jak to zrobic baa gdzie to w odole jest noi skad i za ile nowe wziac? ;-)
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez Golfik1986 » 28 lut 2009, o 14:23

wyciagasz caly alternator rozbierasz jego obudowe i wyciagasz caly mechanizm mostek bedzie widzial odrazu dobra lutownica, odlutowac stary i zapodac nowy koszt jego w granicach 100zl jak bedzie mial go rozebranego zobacz jak lozysko czy nie jest wypracowane bo po co sobie 2 razy robote robic. ale na samym poczatku bym zaczal od wymiany szczotek bo moze pomoze a najtaniej i najlatwiej je wymienic
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości