Filtr stożkowy a lpg

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Filtr stożkowy a lpg

Postprzez happysc » 22 sty 2012, o 14:27

Witam, czy jest sens montować przy silniku 2.0 115PS i LPG filtr stożkowy??
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r), MK4 TDi 110PS(01r)
Jest: Polo 6n2 GTi 125ps
Avatar użytkownika
happysc
Gaduła
 
Posty: 549
Dołączył(a): 25 mar 2008, o 20:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Filtr stożkowy a lpg

 

Postprzez darkmen21 » 23 sty 2012, o 13:28

wogole montaz filtra stożkowego, bez przeróbek porzadnych, nie z allegro dolotu i wylotu jest bez sensu, no ale kązdy robi jak chce. No mocy Ci to nie podniesie za bardzo wg. mnie, jedynie co to bedzie glosniej chodził.
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez happysc » 23 sty 2012, o 14:48

darkmen21, to jest tylko pytanie teoretyczne bo słyszałem że przy lpg w ogóle nie wolno go zakładać
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r), MK4 TDi 110PS(01r)
Jest: Polo 6n2 GTi 125ps
Avatar użytkownika
happysc
Gaduła
 
Posty: 549
Dołączył(a): 25 mar 2008, o 20:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez trollu » 23 sty 2012, o 16:18

to jest tylko pytanie teoretyczne bo słyszałem że przy lpg w ogóle nie wolno go zakładać

hmmm to zależy chyba przy jakiej instalacji. u kumpla w mietku 190 1.8 z II gen. gazownicy podgięli rurę dolotową do filtra żeby za dużo powietrza nie dostawał, ale takie np M70 z BMW żeby jakoś hulało z gazem to pierwsze co to stożki ładują.
ogólnie
darkmen21 napisał(a):wogole montaz filtra stożkowego, bez przeróbek porzadnych, nie z allegro dolotu i wylotu jest bez sensu, no ale kązdy robi jak chce.

x2
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez PabloSBT » 23 sty 2012, o 16:31

jak będziesz jechał szybciej to ci będzie gasł podczas zmiany biegów :d do silników zasilanych lpg nie powinno się zakładać filtrów stożkowych bo samochód gaśnie jest słaby bo i ciężko ustalić mieszankę, i układ dolotowy powinien być wyliczony do danego samochodu i silnika takie filtry po 60 zl nic nie dają prócz tego że samochód buczy i jest słabszy :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez happysc » 23 sty 2012, o 21:45

dzięki za odpowiedzi :) temat do zamknięcia
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r), MK4 TDi 110PS(01r)
Jest: Polo 6n2 GTi 125ps
Avatar użytkownika
happysc
Gaduła
 
Posty: 549
Dołączył(a): 25 mar 2008, o 20:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez prezesik » 23 sty 2012, o 22:12

PabloSBT napisał(a):jest słabszy :)
bo dostaje zbyt dużo powietrza, a nawet może gasnąć, bo powietrze jest "wpychane" do silnika.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez trollu » 24 sty 2012, o 01:56

prezesik25 napisał(a):powietrze jest "wpychane" do silnika.

no sry, N/A to nie turbo ;-)
stożek rujnuje zjawiska falowe w dolocie, pucha i cały dolot jest liczony, ma określoną pojemność i wytwarza określone zawirowania, opory.
w silnikach z przepływką tani stożek momentalnie zabija przepływkę i dochodzi kolejny problem.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości