Filtr stozkowy-gdzie-jaki

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Filtr stozkowy-gdzie-jaki

Postprzez doubi » 25 kwi 2013, o 15:35

Witam . Planuje zakupic sobie filtr stozkowy . Tylko mam pytania

Silnik 1.8 75km

1.Jaki kupic ??
2. Gdzie go zalozyc ?
3. Cos da ? (licze nawet na fajniejszy dzwiek)

Naczytalem sie troche i z tego co mi wiadomo , na zime dobrze jest zalozyc spowrotem orginalny filtr ? mit czy prawda
Avatar użytkownika
doubi
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16 wrz 2011, o 14:46
Lokalizacja: Gliwice

Filtr stozkowy-gdzie-jaki

 

Postprzez Paweu » 25 kwi 2013, o 18:37

doubi napisał(a):1.Jaki kupic


Najlepiej dedykowany do silnika z twoją mocą.

doubi napisał(a):2. Gdzie go zalozyc ?


No mniej lub bardziej idealnie było by gdybyś założył go w taki sposób Obrazek + odizolowanie go od gorącego powietrza z komory.

doubi napisał(a):3. Cos da ? (licze nawet na fajniejszy dzwiek)


Oprócz +5 do wzrostu ego ... to nic. ;-) By liczyć na jakieś minimalne przyrosty musiałbyś zrobić coś z wydechem... ale też nie ugrasz tym za wiele. ;-)

doubi napisał(a):Naczytalem sie troche i z tego co mi wiadomo , na zime dobrze jest zalozyc spowrotem orginalny filtr ? mit czy prawda


A dlaczego? Auto może się minimalnie dłużej nagrzewać... Tyle.

Ofc. jeśli masz lpg to przydałaby się regulacja po takim zabiegu.

A tak na koniec. Nic tym nie zyskasz... Lepiej zainwestować w sportową wkładkę filtra powietrza.

Poza tym temat wałkowany wielokrotnie. Na przyszłość używaj forumowej szukajki. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 25 kwi 2013, o 20:21

1. byle nie najtańszy badziew z allegro do miliona koni za 40zł
2. proponowałbym gdzieś w dolocie, chociaż ogólnie komora silnika też wystarczy :roll: kupujesz odpowiednie rury, mocowania i starasz się ulepić dolot tak, aby filtr był mniej więcej w tym samym miejscu co seryjna pucha. Żadnego rurociągu aż pod zderzak. Do tego porządne odizolowanie od ciepła komory silnikowej (u mnie w temacie masz małą ściągawkę jak to w 2.0 rozwiązać), doprowadzenie do niej dolotu świeżego i chłodnego powietrza spod kratki w zderzaku i tyle.
3. nie wiem gdzie to wyczytałeś, ale pewnie było to coś pokroju działu technicznego na samosi. Przy zastosowaniu wszystkich czynności z pkt 2. w zimie tym bardziej silniczek będzie zadowolony - więcej zimnego (bogatszego w tlen) powietrza, które zapewnia lepsze spalanie mieszanki. Co zyskasz? Dźwięk. Ew w wyjątkowych przypadkach będzie trochę lepiej nić na seryjnej puszce, ale to już trzeba naprawdę mieć mega farta (podobno ktoś, kiedyś, gdzieś wyliczał pojemność dolotu :hyhy: )

bonus: jeśli masz lpg to w niektórych wypadkach stożek odpada
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 25 kwi 2013, o 20:45

Zamiast Stożka do tego 1.8 AAM kup sobie nowe opony :) myśle ze to bedzie lepsze rozwiązanie :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Opik » 25 kwi 2013, o 21:45

K@mil napisał(a):Zamiast Stożka do tego 1.8 AAM kup sobie nowe opony :) myśle ze to bedzie lepsze rozwiązanie :)


ta sama półka cenowa, nie ma co :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez doubi » 27 kwi 2013, o 09:21

Fakt . Dzieki za pomoc :) . Jednak zrezygnuje z niego :). Wole doinwestowac w cos innego :-P :)
Avatar użytkownika
doubi
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16 wrz 2011, o 14:46
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez trollu » 27 kwi 2013, o 11:10

Opik napisał(a):ta sama półka cenowa, nie ma co

patrząc na stożki np ITG to do golfa można kupić parę nowych oponek
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 27 kwi 2013, o 14:34

trollu napisał(a):
Opik napisał(a):ta sama półka cenowa, nie ma co

patrząc na stożki np ITG to do golfa można kupić parę nowych oponek


Porownujmy produkty podobnej jakosci... Bo kupowanie najtanszych chinskich opon tylko dlatego ze maja fajne rozmiary i dobrze sie naciagaja jest dla mnie tym samym co kupowanie stozka za 30zl
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 27 kwi 2013, o 14:37

Opik napisał(a):
trollu napisał(a):
Opik napisał(a):ta sama półka cenowa, nie ma co

patrząc na stożki np ITG to do golfa można kupić parę nowych oponek


Porownujmy produkty podobnej jakosci... Bo kupowanie najtanszych chinskich opon tylko dlatego ze maja fajne rozmiary i dobrze sie naciagaja jest dla mnie tym samym co kupowanie stozka za 30zl

Jestem ciekawy czy jestes w stanie wykryc az takie wielkie różnice mając te 300 koni w swoim aucie ;)

Kup filtr KN albo Simoty i bedzie dobrze .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 27 kwi 2013, o 15:03

zwróciłem uwagę tylko na to, że można kupić a raczej dobry dolot kosztuje tyle co komplet opon i to nie chińskich
taki tam przykład a wielkiej sztuki niby nie ma, kawał rury i stożek
http://www.topendpower.pl/p/pl/ijn-rd30 ... 99-05.html
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 27 kwi 2013, o 23:03

chomik napisał(a):Jestem ciekawy czy jestes w stanie wykryc az takie wielkie różnice mając te 300 koni w swoim aucie


nie wiem jak Ty w swoim 1.8 z wydechem od 75 ale ja w swoim zdrowym 2.0 mimo 115 kucy potrafie wyczuc roznice w oponach ;) a skoro dla Ciebie roznica 10 metrow w drodze hamowania jest niczym to kupuj chinskie badziewiaki ;) ja nie zamierzam oszczedzac na bezpieczenstwie, bo osiagi to sa akurat na dalszym planie. Albo jak ma mi dupa uciekac przy gwaltownych manewrach bo musze sie lansowac naciaganiem oponek od cieniasa na szerokie felgi ;) tyle
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 27 kwi 2013, o 23:09

Opik napisał(a):
K@mil napisał(a):Zamiast Stożka do tego 1.8 AAM kup sobie nowe opony :) myśle ze to bedzie lepsze rozwiązanie :)


ta sama półka cenowa, nie ma co :hyhy:


Opik to byla aluzja, a jak jej nie zrozumiales to napisze inaczej...
Po jaki grom stożek w silniku 1.8 ;/ lepiej kupić sobie do auta coś innego, bardziej przydatne np opony lub nowe radio itp
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości