Witam Panowie borykam się od pewnego czasu z gaśnięciem silnika jak dojeżdżam do skrzyżowania bądź zwalniam i zatrzymuje samochód w korku jest to nagłe nic się nie dzieje po prostu wciskam hamulec sprzęgło i gaśnie nie raz na rondzie nie raz przed samochodami czasami jest to nie bezpieczne jak skręcam i przyhamowuje to też wtedy też gaśnie i się wyłącza wspomaganie i ciężko kierą nadrobić ale od razu przekręce kluczyk i jedzie. Wymieniałem jakiś czas temu aparat zapłonowy bo na starym mam pęknięty hall i przy rozgrzaniu do 90 zaczynał szarpać, gasnąć(po wymianie w miare spokój). Wytrzymał miesiąc czasu, ten nowy też mi tak gasł przy zwalnianiu aż padł mi w samym centrum miasta na szczęscie woże ze sobą ten stary na szybko przemieniłem odłączyłem wtyczkę od przepustnicy naciągłem linke i jezdził aż dostałem nowy z gwarancji i jak na razie dwa miesiące jeżdzi ale są te gaśnięcia i wydaje mi się że to hall bo ten nowy to chiński badziew firmy vika i może dlatego tak jest. Jak myślicie Panowie niestety nowy hall z boscha kosztuje prawie 250 zł i trochę szkoda tak kase wyładować mie siąc temu był na allegro firmy ESP ponoć dobry ale też już nigdzie niema i kosztował tylko 99 zł. Może ktoś z forumowiczów miałby gdzieś dojście załatwić taki do 100 zł żeby był nowy. Albo rzucił radą co może go boleć ogólnie obroty są w miare stabilne 640+ - 10 jak się nagrzeje. Zauważyłem tylko że jak np. włącze i zgasze światła to lubi tak falnąć obrotami lekko i też jak parkuje i skręcam to też potrafi gasnąć czasami po kilka razy... Ale najbardziej by mnie interesowało to gaśnięcie jak zwalniam(przyhamowuje) oraz gdzie kupie taki wąż od podciśnienia :
bo jak są te zielone zaciski czy jak to nazwać to kiedyś jeden połamałem i zakleiłem plasteliną nie powiem trzyma twardo ale wolałbym mieć to wporządku
Golf 3 1,6 AEE pozdro za długo lekture dziękuje za pomoc