gaśnie jak jest ciepły

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

gaśnie jak jest ciepły

Postprzez guma » 1 maja 2010, o 16:18

panowie mam taki problem jak jadę samochodem i jest już nagrzany właczy mi się wętylator i jak się gdzieś zatrzymam i go wyłącze odpalam znowu to nie trzyma obrotów i zaraz gaśnie tylko na gazie bo na benzynie jest ok
guma
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:31
Lokalizacja: Poznań

gaśnie jak jest ciepły

 

Postprzez K@mil » 1 maja 2010, o 16:26

sprawdz poziom plynu chlodniczego
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez guma » 1 maja 2010, o 16:55

plyn jest ok
guma
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:31
Lokalizacja: Poznań

Postprzez prezesik » 1 maja 2010, o 19:08

Na parowniku z boku masz taką mosiężną śrubkę, odkręc ją w lewo ok jeden obrót, wtedy podwyższysz trochę wolne obroty.
Napisz o wynikach.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez art1809 » 1 maja 2010, o 23:51

A kiedy ostatnio wymieniałeś filtr gazu i świece? U mnie dawno temu było podobnie posprawdzałem wszystko aż doszedłem do podstawy wtrysku i pomogło...
art1809
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 10:29
Lokalizacja: nowy sącz

Postprzez prezesik » 2 maja 2010, o 10:06

Przy LPG układ zapłonowy musi być perfekt, bo przy wilgotnych pogodach potrafi przerywać, gasnąc, lub chodzić na niewszystkich garach.
No i filtr powietrza musi być wymieniany co ok 5 tys km bo zacznie więcej gazu ciągnąć.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez guma » 2 maja 2010, o 12:43

panowie świece mam ok i filtr dodam że na gwałtownym skręcaniu obroty spadają że nieraz mi zgaśnie
guma
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:31
Lokalizacja: Poznań

Postprzez prezesik » 2 maja 2010, o 14:34

na ciepłym silniku odkręć korek spustowy na dole parownika i spuść "syf" - taka oleista substancja. Możliwe, ze to blokuje Ci membran w parowniku.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez art1809 » 2 maja 2010, o 23:43

No to w takim razie jeżeli gaśnie na zakręcie to powiedź jak długo masz instalację lpg w autku i czy kiedykolwiek regenerowałeś reduktor(parownik) moim zdaniem membrany są już poprostu stare stwardniałe i dlatego tak się dzieje. Regeneracja powinna zamknąć się w 150-200zl. Ja płaciłem 170 pozdrawiam...

Dodano: 2010-05-02, 23:47
prezesik25 pisałem do Ciebie na GG...
art1809
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 10:29
Lokalizacja: nowy sącz

Postprzez guma » 9 maja 2010, o 13:07

panowie dzisiaj odkręciłem korek spustowy i trochę tego syfu wyleciało czy to znaczy że parownik do wymiany
guma
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 16:31
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Ryjek » 9 maja 2010, o 13:31

tam zawsze jest syf wiec ciezko okreslic po syfie czy jest do wymiany
Avatar użytkownika
Ryjek
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 20:27
Lokalizacja: Cieszyn


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości

cron