gaśnie na mrozie jak ciepły

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

gaśnie na mrozie jak ciepły

Postprzez arek ryba » 23 lut 2011, o 19:27

siema

mam problem z moim golfem 1.8 AAM, otóż ostatnie dni sa bardzo mrożne, zapalam bryczke rano (zapala bez zadnych problemów przy minus 20) jade sobie do pracy ok 20km dojerzdzam do miasta i samochód mi gasnie na biegu jałowym i na gazie i na benzynie. gdy wracam do domu ok 15 jest juz ok., (temp na dworzu jest juz troche wyższa ok 8 minus).
wychodzi ze to przez temperature ale dlaczego????
ktoś mi to wyjaśni???

[ Dodano: 2011-02-23, 19:25 ]
dzis rozmawiałem z kumplem i mówił coć o cewce zapłonowej ale ja nie jestem przekonany że to ona. :-|
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

gaśnie na mrozie jak ciepły

 

Postprzez yorn_123 » 23 lut 2011, o 23:40

kiedys tez słyszałem ze gościowi sie to działo przez cewke
yorn_123
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 01:13
Lokalizacja: kłodzko

Postprzez Colleague » 6 mar 2011, o 22:19

Jeżeli gaśnie jak jest ciepły to możliwe że to czujnik halla w aparacie zapłonowym kolega kiedyś tak miał w swoim gofrze .
Laj lala golf trójka full bajera :)
Avatar użytkownika
Colleague
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 18:53
Lokalizacja: 96-100

Postprzez arek ryba » 20 mar 2011, o 10:58

Colleague napisał(a):czujnik halla w aparacie zapłonowym


a gdzie dokładnie jest ten czujnik?
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez PabloSBT » 20 mar 2011, o 11:26

arek ryba napisał(a):
Colleague napisał(a):czujnik halla w aparacie zapłonowym


a gdzie dokładnie jest ten czujnik?

nie wiem jak ci to wytłumaczyć za kopułką masz taka wtyczkę która wygląda jak ta, zdejmij kopułkę i tam masz za palcem przykręcony na 2 śrubki czujnik halla
Obrazek
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Legionista » 20 mar 2011, o 12:51

Arek jak tak miałem w mk4. tylko że łapał temp. 90s i około 20 min i gasł.. nie mogłem go odpalić - odczekałem około 30 min i odpalał za pierwszym

usterka to aparat zapłonowy był pęknięty
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez arek ryba » 20 mar 2011, o 21:47

PabloSBT napisał(a):nie wiem jak ci to wytłumaczyć za kopułką masz taka wtyczkę która wygląda jak ta, zdejmij kopułkę i tam masz za palcem przykręcony na 2 śrubki czujnik halla

dzieki


pojawił sie kolejny dziwny problem :cry: tzn silnik na wolnych obrotach (850-900) tak dziwnie szarpie az czuje w środku jak trzęsie (i na lpg i na benzynie)!!!!!!

[ Dodano: 2011-03-20, 20:59 ]
czy awarie czujnika hella wykaże jak podłącze go pod komputer?

[ Dodano: 2011-03-20, 21:00 ]
yorn_123 napisał(a):kiedys tez słyszałem ze gościowi sie to działo przez cewke

cewka odpada podpinałem inną i było to samo.
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez PabloSBT » 20 mar 2011, o 22:07

arek ryba napisał(a):
PabloSBT napisał(a):nie wiem jak ci to wytłumaczyć za kopułką masz taka wtyczkę która wygląda jak ta, zdejmij kopułkę i tam masz za palcem przykręcony na 2 śrubki czujnik halla

dzieki


pojawił sie kolejny dziwny problem :cry: tzn silnik na wolnych obrotach (850-900) tak dziwnie szarpie az czuje w środku jak trzęsie (i na lpg i na benzynie)!!!!!!

[ Dodano: 2011-03-20, 20:59 ]
czy awarie czujnika hella wykaże jak podłącze go pod komputer?

[ Dodano: 2011-03-20, 21:00 ]
yorn_123 napisał(a):kiedys tez słyszałem ze gościowi sie to działo przez cewke

cewka odpada podpinałem inną i było to samo.


tak powinno pokazać błąd jak jest uszkodzony czujnik halla tyle że sprawdzaj na odpalonym samochodzie bo gdy samochód jest na zapłonie to czujnik halla nie działa i pokazuje błąd
czujnik halla też da się chyba sprawdzić miernikiem ale na 100% pewny nie jestem
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Colleague » 20 mar 2011, o 23:51

Jeśli chodzi o wymianę czujnika halla to jest to bardzo trudne bo nie ma jak odkręcić śrubek mocujących (bynajmniej ja tak miałem) najlepiej było by jak byś przełożył cały aparat od kogoś i sprawdził bo nie zawsze ecu wykrywa błąd czujnika.
Laj lala golf trójka full bajera :)
Avatar użytkownika
Colleague
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 18:53
Lokalizacja: 96-100

Postprzez arek ryba » 19 kwi 2011, o 12:10

PabloSBT napisał(a):tak powinno pokazać błąd jak jest uszkodzony czujnik halla tyle że sprawdzaj na odpalonym samochodzie bo gdy samochód jest na zapłonie to czujnik halla nie działa i pokazuje błąd

rozmawiałem z mechanikiem (takim 100% mechanikiem) że komputer nie wykaże błędu czujnika halla w moim samochodzie.
arek ryba napisał(a):pojawił sie kolejny dziwny problem tzn silnik na wolnych obrotach (850-900) tak dziwnie szarpie az czuje w środku jak trzęsie (i na lpg i na benzynie)!!!!!!

a co do tych szarpań to powodem jest ciśnienie na którymś tłoku-jestza słabe (tak stwierdził mechanik) :kwasny:
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez pitt47 » 30 kwi 2011, o 15:49

E tam. Mi szarpie a ciśnienie jest wzorowe. Przyczyn może być wiele. Ja się poddałem i szukam dobrego fachowca od golfów w pobliżu. arek ryba jeśli pozbyłeś się problemu to się podziel swoją wiedzą. Pzdr.
pitt47
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 kwi 2011, o 08:45
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez trollu » 1 maja 2011, o 10:44

Colleague napisał(a):Jeśli chodzi o wymianę czujnika halla to jest to bardzo trudne bo nie ma jak odkręcić śrubek mocujących (bynajmniej ja tak miałem)

niestety trzeba wyciągac cały aparat i rozbierać na części, trochę zabawy z tym jest
PabloSBT napisał(a):halla też da się chyba sprawdzić miernikiem

idzie - oscyloskop i wzór charakterystyki, mierzenie oporu podobno nic nie daje, w praktyce elektryk i tak się oscyloskopem bawił nie będzie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości

cron