Bigi temat aktualny ?
Mam ten sam silnik i parownik (ale inny sterownik) i jest on chyba dostosowany do drugiej generacji czyli na przewodzie powinien być atuator krokowy zamiast śruby który dawkuje powietrze (czy sam gaz już nie wiem) zależnie od sygnału ze sterownika, który ten opiera na sygnałach z sondy lambda i tam może być źródło problemu ze wspomnianym składem mieszanki
Tak jest u mnie i z sondą właśnie był problem
Jeśli tak jest u Ciebie to jedź na ten komputer do gazownika i sprawdź sondę!
Jeśli zamierzasz pojeździć z rok i więcej to zainwestuj tylko w oryginał Boscha. Będzie mniej spalał też pewnie i zacznie się zwracać. U mnie na przykład problemy były i na pb i na gazie ale na gazie sonda pracuje wolniej podobno (przez inny skład spalin chyba?) więc na logikę pasowało by, że może już w tych warunkach nie domagać. Niech chłopaki mnie poprawią jeśli się myle
W moim wszysktie problemy z szarpaniem itp skończyły się teraz właśnie po wymianie sondy na boscha a mam ten sam silnik! Wcześniej wymieniłem na tani zamiennik i niedługo potem męczyłem się chyba z dwa lata z podobnymi objawami jak u Ciebie i nikt nie wpadł, że to problem sondy. Tak więc przestrzegam
[ Dodano: 2014-04-29, 11:49 ]edit: tak przy okazji, żeby nie rozpoczynać wątku z pierdółką - jak jest montowane to logo VW na przednim grillu - na zatrzaski ?
Na osiedlu ktos musiał mi to niestety ukraść

więc poszukam chyba na jakimś szrocie gdzieś przy okazji