trevor222 napisał(a):powyżej 50 stopni
a po czym to wnioskujesz że tyle jest , bo wskaźnik jest chyba od 70 stopni a w MFA mierzy temp. oleju a nie płynu chłodniczego.
Ja mam zamontowany automat z czujnikiem temp. Który przełącza mi na gaz po osiągnięciu 30 st. przez płyn chłodniczy. Wiec u Ciebie przy 50 powinien już palić. Jeżeli tak się dzieje tylko rano po wychłodzeniu silnika to albo parownik albo za szybko przełączasz. Jeżeli po 5 min pracy na benzynie dalej ci gaśnie po przełaczeniu na gaz to raczej parownik.
Może być jeszcze coś takiego że jak samo Ci się auto przełącza na gaz (zamontowany automat) to możesz mieć uszkodzony czujnik temp. płynu chłodniczego w parowniku (takie małe z dwoma drutkami co wchodzi do parownika z boku) lub coś pokopane z temperaturą we wsadzie centralki [tzw. efekt nieudolnego gazownika
] . Jak nie będziesz z tym robił sam to czym prędzej do gazownika