Gaśnie po załączeniu sekwencji

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Gaśnie po załączeniu sekwencji

Postprzez szymek_bi » 21 lut 2010, o 21:39

Witam wszystkich.
Mam taki problem z sekwencja. Odpalam samochód normalnie na benzynie ale (po 4 sekundach) w momencie załączenia się zaworu na butli i na parowniku silnik mi gaśnie i mam problemy z odpaleniem. Wydaje misie że go zalewa dostaje za bogata mieszankę. Dodam jeszcze że gdy odpalę samochód i wyłączę centralkę tylko na benzynę to samochód normalnie pracuje, a gaz włączam po przejechaniu dopiero kilku kilometrów i wtedy jest wszystko ok. Takie objawy mam tylko na zimnym silniku. Wtryskiwacze gazowe wymieniłem tydzień temu bo myślałem że to one puszczają mi gaz.
POMOCY
Avatar użytkownika
szymek_bi
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5 sty 2010, o 20:49
Lokalizacja: lublin

Gaśnie po załączeniu sekwencji

 

Postprzez Goral1985 » 21 lut 2010, o 22:52

Kolego ja radze podjechac do dobrego gazownika on juz napewno bedzie wiedzial czego to wina ;-) ale poczekaj na wypowiedz innych bo ja nie mam sekwencji!!! wiec ci nie pomoge,ale wyglada jakby moze czujnik temperatury ci padl,bo jak silnik cieply to i na gazie idzie a na zimnym za duzo paliwa dostaje i ci zalewa swiece.
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez BORYSKA » 22 lut 2010, o 08:04

szymek_bi, jeżeli dzieje ci się tak na zimnym silniku to chyba sam odpowiedziałeś sobie na pytanie w drugiej części postu
:arrow:
szymek_bi napisał(a):Dodam jeszcze że gdy odpalę samochód i wyłączę centralkę tylko na benzynę to samochód normalnie pracuje, a gaz włączam po przejechaniu dopiero kilku kilometrów i wtedy jest wszystko ok


Nie każda instalka może poradzić sobie z odpalaniem silnika gdy jest zimny. Wtedy są twarde membrany w reduktorze i nie puszczają gazu do wtryskiwaczy. po przejechaniu kilkunastu km gorący płyn ogrzewa reduktor i możliwa jest jego normalna praca
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez szymek_bi » 27 lut 2010, o 00:13

Witam. Mam sprostowanie na benzynie silniczek pracuje mi idealnie czyli nie wiem czy czujnik temperatury jest do wymiany. Stawiałbym na parownik że za wcześnie puszcza gaz lub za duże ciśnienie że przebija przez wtryskiwacze ale to tylko przypuszczenia nie znam się na tym.
Avatar użytkownika
szymek_bi
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5 sty 2010, o 20:49
Lokalizacja: lublin

Postprzez BORYSKA » 27 lut 2010, o 01:51

szymek_bi napisał(a):Stawiałbym na parownik że za wcześnie puszcza gaz lub za duże ciśnienie

szymek_bi, problem w tym, że na zimnym silniku jest dokładnie odwrotnie niż napisałeś. Od dawna masz ten problem? "Kupiłeś" go razem z samochodem, czy może wszystko było ok do czasu?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez szymek_bi » 27 lut 2010, o 12:09

Witam.
Samochód mam 2 lata i tyle instalację bo jak kupiłem to zaraz założyłem. Problem pojawił się od ok 2 miesięcy wcześniej wszystko było ok zdarzyło mu się zawachlować obrotami ale nigdy nie zgasną. A teraz odpali na benzynie normalnie.
Muszę dodać jeszcze że on odpala na benzynie po chwili pykają zawory na butli i na parowniku ale on nadal chodzi na benzynie na gaz przełącza się dopiero gdy osiągnie temperaturę.
Ja to robię teraz w taki sposób że ustawiam centralkę aby chodził tylko na benzynie a dopiero po przejechaniu ok 2 kilometrów przełączam centralkę na automat. Jazda na gazie zaczyna się dopiero po osiągnięciu jakiejś temperatury.
Avatar użytkownika
szymek_bi
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5 sty 2010, o 20:49
Lokalizacja: lublin

Postprzez miro1 » 28 lut 2010, o 20:00

Jaką masz temp. przełączania, bo prawdopodobnie za wcześnie przełącza się na gaz. Ja mam STAG-200, temp. przełączania 30 st. i jest ok.
miro1
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 19 lut 2010, o 18:03
Lokalizacja: stoczek

Postprzez szymek_bi » 2 mar 2010, o 19:58

Co do temperatury przełączania to ok 30 stopni dokładnie nie wiem.
Ale wy mnie źle rozumiecie. Jak zapale samochód to słychać puknięcie zaworów na butli ale to wcale nie oznacza że już jedzie na gazie. Instalacja wchodzi w fazę gotowości a dopiero po osiągnięciu zadanej temperatury zaczynają działać wtryskiwacze.
Tak działa sekwencja. W starszych instalacjach jak załączył się zawór na butli to oznaczało jazdę na gazie tu tak nie jest.

[ Dodano: 2010-03-04, 19:12 ]
Witam wszystkich.
Problem rozwiązany wina był parownik. Albo jak kto woli maż znajdująca się w nim. Po wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy.
Avatar użytkownika
szymek_bi
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5 sty 2010, o 20:49
Lokalizacja: lublin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości