Gaśnie przy hamowaniu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Gaśnie przy hamowaniu

Postprzez silspaw » 27 kwi 2009, o 14:25

Witam.Wczoraj potrzebowałem ruszyć autko spod bloku i okazało sie ze nie można nim wycofac na lpg bo gasnie. Jak juz jakos wykulałem swój bolid okazalo sie ze to samo dzieje sie jak potrzebuje wychamowac np przed skrzyzowaniem czy przejsciem dla pieszych.A poza tym jest jakby lekko zmulony. Instalacja ma trzy lata, jest regularnie serwisowana i do tej pory nie bylo z nia problemu. Dodam ze na Pb jest okey. Jakies sugestie .Pozdro
silspaw
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 18 sie 2007, o 15:12
Lokalizacja: konin

Gaśnie przy hamowaniu

 

Postprzez Sergio » 27 kwi 2009, o 15:35

A dzieje się tak na zimnym i rozgrzanym silniku?
Bo jak na zimnym to stawiał bym na filtr gazu.Ale jak mowisz że masz regularnie servisowaną instalację...
Avatar użytkownika
Sergio
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 00:54
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

Postprzez silspaw » 27 kwi 2009, o 16:14

Na rozgrzanym tez

[ Dodano: 2009-04-28, 18:10 ]
No i byłem dzis u gazownika ktory stwierdził zaschnieta frakcje olejową i ze reduktor trzeba poddac regeneracji.Koszt ok 180 polskich euro. Pytanie zrobic to samemu czy powierzyc w rece fachowca???
Czytalemna necie ze to nic trudnego ale trzeba kupic dobre uszczelki najlepiej orginalne w innym przypadku efekt bedzie krotkotrwaly. Co wiec zrobic ???
silspaw
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 18 sie 2007, o 15:12
Lokalizacja: konin

Postprzez Mariusz164 » 29 kwi 2009, o 19:23

no ja polecam mechanika bo napewno jakąś gwarancje na to dostaniesz.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Sergio » 29 kwi 2009, o 19:57

Czy pisząc "frakcja olejowa" to to co się odkłada w parowniku?
Avatar użytkownika
Sergio
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 00:54
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

Postprzez silspaw » 30 kwi 2009, o 12:54

tak frakcja olejowa to to co w parowniku ze jest zastygnieta i ze mozna zregenerowac parownik badz kupic nowy, a w gazowni powiedzieli ze na zregenerowany gwarancji nie dają, oprocz tego gadalem ze znajomym mechaniorem ze regeneracja jest nieoplacalna tzn ze parownik po naprawie moze dzialac poprawnie badz nie - roznie to bywa i zalecal nowy bo gwarancja chociaz bedzie ale za 350 zl jaka oferowali w gazowni to( moim zdaniem) chyba lekka przesada
silspaw
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 18 sie 2007, o 15:12
Lokalizacja: konin

Postprzez pitek23 » 30 kwi 2009, o 21:35

a ile masz przejechanych kilometrów i jaki masz reduktor.Oczywiscie od załozenia gazu
:?:
Ostatnio edytowano 2 maja 2009, o 01:49 przez pitek23, łącznie edytowano 1 raz
pitek
pitek23
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 23 mar 2009, o 19:12
Lokalizacja: kalisz

Postprzez silspaw » 1 maja 2009, o 11:33

niecałe 45 tysiów i co 15.000 przegląd u gazownika, reductor TECNO 100kW
a moze go rozkrecic wyczyscic i skrecic z powrotem
silspaw
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 18 sie 2007, o 15:12
Lokalizacja: konin

Postprzez BORYSKA » 4 maja 2009, o 19:07

silspaw napisał(a):reduktor trzeba poddac regeneracji.Koszt ok 180 polskich euro.


Nie musisz oddawać samolotu do mechaniora. Regenerację możesz zrobić sam, to naprawdę nic trudnego. Mój Golfer też lubił gasnąć na dohamowaniu np. przed skrzyżowaniem, blokował się układ kierowniczy i przez to parę razy zaliczyłbym dzwona. Nie oddawałem go do warsztatu, tylko sam próbowałem z tym coś zrobić. Pomogła wymiana podstawy wtrysku, uszczelek pod mikserem LPG oraz regeneracja reduktora. Zestaw naprawczy do BRC kosztuje niecałe 100 zł. Nie ma przy tym dużo roboty. Powinieneś sobie z tym poradzić w 2 godz. Jak coś to pisz na gg
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Sergio » 6 maja 2009, o 11:52

a można tak jak pisze silspaw,poprostu wyczyscic wszystko i skrecic?
Avatar użytkownika
Sergio
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 00:54
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

Postprzez silspaw » 7 maja 2009, o 20:13

podstawa wtrysku jest prawie nowa ma ok 1,5 roku sam wymienialem, co do zestawu naprawczego to nie wiem ile u mnie kosztuje , nie pytalem, co do uszczelek pod mokserem- mozna jasniej , gdzie go znajde ??
silspaw
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 18 sie 2007, o 15:12
Lokalizacja: konin

Postprzez BORYSKA » 8 maja 2009, o 07:00

silspaw,

Mikser to element który odpowiada bezpośrednio za dostarczenie LPG w postaci lotnej do układu wtryskowego. To takie aluminiowe ustrojstwo które jest umieszczone w układzie dolotowym mieszanki między samym wtryskiem a przepustnicą - jest do niego podpięty wąż który dostarcza gaz z reduktora do układu dolotowego. Między mikserem i wtryskiem oraz między mikserem a przepustnicą masz dwie uszczelki. Nie wiem z czego powinny być one zrobione- ja usunąłem stare bo były uszkodzone, a na ich miejsce wyciąłem "nowe" z grubej tektury i nasączyłem je WD40. Wiem, że zdaniem wielu odstawiłem "partyzantkę" ale od tamtych zabiegów przejechałem ponad 20000 i nie mam już z instalacją żadnych problemów. Oczywiście jak już wspomniałem duży wpływ na to miała regeneracja reduktora.

A co do ceny zestawu naprawczego do Twojego typu reduktora... Właśnie sprawdzałem na allegro. Cena: 60 PLN

W załączniku masz zdjęcie przykładowego miksera. U Ciebie może on wyglądać nieco inaczej
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 25 gości