kostka ta wygląda tak:
http://www.allegro.pl/item499794592_kos ... _seat.html
Wymiana tej kostki to zabawa,szkoda kasy na "fachowców" wystarczy że utrzymasz w ręku klucz i śrubokręt. Zdejmujesz obudowę kierownicy która znajduje się między zegarami a kierownicą,z góry i dołu. Masz tam dwie śrubki na dole z jednej i z drugiej strony, odkręcasz kierownice, odpinasz kostkę z kablami idącymi właśnie do tejże kostki. Po lewej stronie od drążka kierowniczego masz śrubę która prawdopodobnie jest z okrągłym łebkiem żeby ją było trudniej odkręcić (tzw,antyzłodziejka) powinieneś sobie poradzić np. kombinerkami, lub jakimiś podobnymi kluczami, wysuwasz do siebie całą stacyjkę, od spodu masz tą kostkę umocowaną do stacyjki jedną małą śrubeczką odkręcasz, wyjmujesz dajesz nową. Składasz w odwrotnej kolejności. TO tak w wielkim skrócie, Ogólnie wymiana jest prosta, jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz, postaram się na wyczerpująco odpowiedzieć, To nic strasznego dasz rade