Moderator: Moderator
A gdzie są te bezpieczniki?Dzwięk jest chyba normalny przy przełączaniu-a gdyby to był bezpiecznik to w czasie azdy by się spalił?Gdy jechałem,to poszarpywał przez ok 1 min,gdy zmieniałem z 5 na 4,potem z 4 na 3 to jechał coraz słabiej,aż zgasł-tak,gaz jestłukasz1983 napisał(a):piter1512, Nie zabrakło ci gazu?
Sprawdzałeś bezpieczniki od instalacji lpg?
Podczas przełączania słyszysz 2 pyknięcia elektrozaworów?
Gdzieś na drodze akumulator-centralka lpg.piter1512 napisał(a):A gdzie są te bezpieczniki?
Chodzi o to,czy przy przełączaniu na gaz słyszysz charakterystyczne pyknięcia elektrozaworów (jeden jest przy butli,drugi pod maska,najczęściej przy parowniku)piter1512 napisał(a):Dzwięk jest chyba normalny przy przełączaniu
Bezpiecznik jest ok,elektrozawór pod maską też strzela normalnie przy przełączaniu-dzisaj po odpaleniu i przełączeniu na LPG chodził nierówno,gdy obroty sięgają ok.2-2,5 tys gaśnie...Może to być wina filtra od LPG???łukasz1983 napisał(a):Gdzieś na drodze akumulator-centralka lpg.piter1512 napisał(a):A gdzie są te bezpieczniki?Chodzi o to,czy przy przełączaniu na gaz słyszysz charakterystyczne pyknięcia elektrozaworów (jeden jest przy butli,drugi pod maska,najczęściej przy parowniku)piter1512 napisał(a):Dzwięk jest chyba normalny przy przełączaniu
łukasz1983 napisał(a):piter1512, Może być to zapchany filtr,lub za mocno skręcony
parownik.
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości