Gaz 2 Gen na 1 Gen

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Gaz 2 Gen na 1 Gen

Postprzez versus0033eedd » 18 cze 2013, o 08:58

Witam!
Na wstępie chciałem przeprosić bo wiem że napewno takie tematy są ale że tak powiem jestem w trakcie zakładania gazu i czas to pieniadz ( sesja xD ) . Otóz do rzeczy. Pytanie brzmi czy Gaz 2 generacji można założyć do silnika z gaźnikiem ?? czyli da sie go przerobić na gaz 1 gen ?? Odpiąć sterownik do Wtrysków i normalnie wg schematu : butla >> reduktor >> mikser ?? no i oczywiście elektryka od reduktora do centralki ( stag 2w) ?? ( dodam że po sprawdzenia na krótko ( ale bezpiecznie! :D ) auto normalnie na gazie odpaliło, lecz bez jazdy poniewaz trzebabyło polutowac centralke itp. wieć rozumiem że jeśli zapaliło i normalnie się wkrecała na obroty to jezdzic powinno tak ?? kwestia ewentualnej regulacji . Proszę o odp
versus0033eedd
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 cze 2013, o 08:49
Lokalizacja: Brzesko

Gaz 2 Gen na 1 Gen

 

Postprzez łukasz1983 » 18 cze 2013, o 15:05

W 2 generacji na wężu idącym z reduktora do mixera masz silnik krokowy,który jest sterowany na podstawie odczytów z sondy lambda przez sterownik lpg a w 1 generacji nie potrzeba ci sondy ani silnika krokowego,na jego miejsce zakłada się register (śruba,którą reguluje się dopływ gazu do gaźnika)
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez versus0033eedd » 18 cze 2013, o 15:09

łukasz1983 napisał(a):W 2 generacji na wężu idącym z reduktora do mixera masz silnik krokowy,który jest sterowany na podstawie odczytów z sondy lambda przez sterownik lpg a w 1 generacji nie potrzeba ci sondy ani silnika krokowego,na jego miejsce zakłada się register (śruba,którą reguluje się dopływ gazu do gaźnika)


czyli zakładam specjalną srube i powinno śmigac tak ?
versus0033eedd
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 cze 2013, o 08:49
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez łukasz1983 » 18 cze 2013, o 18:27

versus0033eedd, Tak zakładasz śrube i ma śmigać + regulacja oczywiście.
A tak on wygląda http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2a ... 1f65a.html
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 21 cze 2013, o 13:13

versus0033eedd, raczej przelącznik stag 2G nie 2W - jakieś 2-3 dychy , musisz mieć mozliwość wypalenia benzyny z gaźnika przed przełączeniem na LPG czyli pozycję zerową oraz przyda się możliwość podania "szprycy" lpg z reduktora przy odpalaniu awaryjnym na LPG - chociaż to mało kiedy jest konieczne - może w zimie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości