nie.mam automatyczne przełączanie przy 2 tys.obr.byłem na VAG-u i wykazało sondę lambda i czujnik halla.natomiast mechanik twierdzi że to raczej nie tu leży przyczyna..

już sam nie wiem co robić
[ Dodano: 2010-01-24, 18:04 ]Wczoraj nie zapalił mi w ogóle.

.męczyłem i męczyłem silnik aż aku padł.dziś to samo.wiec wiedząc o tym, że na mrozie nie zapali(nie wiedząc czemu-wątpie żeby był to czujnik halla czy sonda lambda bo oby dwie części niewiele mają wspólnego z temperaturą powietrza) włożyłem farelkę pod silnik GT i odczekałem godzinę. od góry silnik przykryłem kocami.po godzinie odpalił, choć ciężko mu było.POMOCY proszę po raz kolejny bo nie mogę tego zdiagnozować.wymieniłem filter powietrza i spalanie wróciło do normy.więc co myślicie drodzy koledzy???

hall?sonda? czy może problemy ze ssaniem automatycznym?bo obroty na zimnym i ciepłym silniku, na lpg i PB od 1000 do 2000 szaleją;((((((((((( już naprawdę nie wiem. na kompie sonda i hall ale nie miałem włączonego silnika.
[ Dodano: 2010-01-24, 18:11 ]aha..i czujnik temperatury płynu chłodzącego odłączyłem gdy nie chciał zapalać ale i tak nic...czy jego wymiana coś zmieni?