Gigantyczne problemy z odpalaniem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Gigantyczne problemy z odpalaniem

Postprzez DK77 » 15 gru 2009, o 19:41

Witam!
Mam golfa 1.8 GT ABS (B+LPG).od dłuższego czasu coraz ciężej mi palił, aż gdy przyszedł pierwszy mróz nie zapalił wcale.dopiero przy holowaniu innym samochodem.wymieniłem więc przewody,świece(3 elektrodowe NGK),kopułkę i palec.teraz niezależnie od temperatury muszę kilka razy przekręcić zanim zapali :-/ nie mogę odpalać na LPG.pompka paliwowa sprawna.do tego skaczą mi obroty i jest od jakiś 2 tygodni duże spalanie lpg(12-20l/100km).CO TO MOŻE BYĆ?SONDA?SILNIK KROKOWY?CZY MOŻE COŚ Z WTRYSKIEM?POMYSŁY MI SIĘ KOŃCZA..CZY TO SPALANIE I OBROTY MOGĄ MIEĆ POWIĄZANIE W OGÓLE Z ODPALANIEM SKORO NIE MOŻNA ODPALAĆ NA LPG?POMOCY... :zalamany:
Avatar użytkownika
DK77
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 22:43
Lokalizacja: Sieradz

Gigantyczne problemy z odpalaniem

 

Postprzez pablomed » 15 gru 2009, o 20:03

czy ciepły silnik dobrze zapala na benzynie? Jeśli tak to poszukaj tematów o czujniku temperatury płynu chłodzacego.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez v1rooz » 16 gru 2009, o 18:10

na beznzynie tez Ci wgl prawie nie odpala ? a rozrzad nie przestawil ci sie?
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez DK77 » 17 gru 2009, o 13:43

tak na benzynie mam te problemy z odpalaniem bo mam automatyczne przełączanie na gaz przy 2000 obr.nie ma możliwości odpalania na lpg.
Avatar użytkownika
DK77
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 22:43
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez v1rooz » 17 gru 2009, o 16:26

a przydapkiem nie masz przelocznika na pozycje I 0 II

gdzie I to sama benzyna

0 - benzyna + gaz powyzej 2tys
II - sam gaz
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez DK77 » 18 gru 2009, o 15:44

nie.mam automatyczne przełączanie przy 2 tys.obr.byłem na VAG-u i wykazało sondę lambda i czujnik halla.natomiast mechanik twierdzi że to raczej nie tu leży przyczyna..;/już sam nie wiem co robić :niepewny:

[ Dodano: 2010-01-24, 18:04 ]
Wczoraj nie zapalił mi w ogóle. :-x .męczyłem i męczyłem silnik aż aku padł.dziś to samo.wiec wiedząc o tym, że na mrozie nie zapali(nie wiedząc czemu-wątpie żeby był to czujnik halla czy sonda lambda bo oby dwie części niewiele mają wspólnego z temperaturą powietrza) włożyłem farelkę pod silnik GT i odczekałem godzinę. od góry silnik przykryłem kocami.po godzinie odpalił, choć ciężko mu było.POMOCY proszę po raz kolejny bo nie mogę tego zdiagnozować.wymieniłem filter powietrza i spalanie wróciło do normy.więc co myślicie drodzy koledzy??? :-o hall?sonda? czy może problemy ze ssaniem automatycznym?bo obroty na zimnym i ciepłym silniku, na lpg i PB od 1000 do 2000 szaleją;((((((((((( już naprawdę nie wiem. na kompie sonda i hall ale nie miałem włączonego silnika. :dobani: :zalamany:

[ Dodano: 2010-01-24, 18:11 ]
aha..i czujnik temperatury płynu chłodzącego odłączyłem gdy nie chciał zapalać ale i tak nic...czy jego wymiana coś zmieni?
Avatar użytkownika
DK77
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 22:43
Lokalizacja: Sieradz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

cron