Golf 1.4 spalanie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Adrian94 » 31 sty 2014, o 22:09

łukasz1983 napisał(a):Adrian94, Idź i daj wyniki.


4500 ten co mam w golfie.
Mam jeszcze 2 czujniki i jeden pokazało 8900 a drugi 9000 :-|
Adrian94
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20 wrz 2013, o 20:26
Lokalizacja: Biały bór

 

Postprzez łukasz1983 » 31 sty 2014, o 22:14

Adrian94 napisał(a):Mam jeszcze 2 czujniki i jeden pokazało 8900 a drugi 9000
Te możesz wyrzucić do kosza.
Adrian94 napisał(a):4500 ten co mam w golfie.
Jak auto długo stoi,to pomiar jest wiarygodny.
To w takim razie przyjrzał bym się termostatowi.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Adrian94 » 31 sty 2014, o 22:16

łukasz1983 napisał(a):
Adrian94 napisał(a):Mam jeszcze 2 czujniki i jeden pokazało 8900 a drugi 9000
Te możesz wyrzucić do kosza.
Adrian94 napisał(a):4500 ten co mam w golfie.
Jak auto długo stoi,to pomiar jest wiarygodny.
To w takim razie przyjrzał bym się termostatowi.


Łukasz właśnie jutro je wyrzucę ;p Termostat dziś chciałem kupić,ale nie mieli,zamówiłem i jutro będzie ;p Przed montażem wezmę go do domu i sprawdzę kiedy się otwiera a kiedy zamyka ;p
To zobaczymy jutro po wymianie termostatu.
Adrian94
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20 wrz 2013, o 20:26
Lokalizacja: Biały bór

Postprzez łukasz1983 » 31 sty 2014, o 22:20

Adrian94 napisał(a):sprawdzę kiedy się otwiera a kiedy zamyka
Tak zrób,bo z nimi też różnie bywa.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Adrian94 » 1 lut 2014, o 17:45

łukasz1983 napisał(a):
Adrian94 napisał(a):sprawdzę kiedy się otwiera a kiedy zamyka
Tak zrób,bo z nimi też różnie bywa.


Dziś odebrałen nowy termostat,zaczyna się otwierać przy 77st,ale później go chłodziłem i się nie chce domknąć do końca tzn jedna strona ładnie zamyka a druga nie do końca,czekamy na kolejny termostat :-),i dziś zauważyłem że ciężej pali na benzynie niż wtedy jak były mrozy ok -20,mimo że takie mrozy po nocy obrót i chodzi,a dziś +2 i już obrócił parę razy.Później postal parę h i to samo parę obrotów.
Adrian94
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20 wrz 2013, o 20:26
Lokalizacja: Biały bór

Postprzez łukasz1983 » 1 lut 2014, o 17:49

Adrian94 napisał(a):,zaczyna się otwierać przy 77st,
Za wcześnie.
Do ABU i do ABD ma być z temperaturą wstępnego otwarcia 84*C.
Ja mam założony 87*C,i przy takiej temperaturze się otwiera (Sprawdzane w garnku i mierzona temp.)
Reklamuj ten termostat.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Adrian94 » 1 lut 2014, o 17:54

No ja też w garnku mierzyłem,ale przy 77st się zaczął otwierać a pełne otwarcie uzyskał ok 85st.

Łukasz a myślisz że teraz jak mam założony dobry czujnik temp spalanie powinno spaść ?
Adrian94
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20 wrz 2013, o 20:26
Lokalizacja: Biały bór

Postprzez łukasz1983 » 1 lut 2014, o 17:58

Adrian94, Jak jeździłeś na tych,co wczoraj mierzyłeś,to silnik śmigał cały czas na ssaniu.Powinno spaść.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez danny.tcz » 3 lut 2014, o 00:24

moje 1,4 spalanie gazu przy normalnym uzytkowaniu 7-8,5 teraz w zimie ... temp trzyma caly czas 70* termowlacznik w chlodnicy wymieniony termostat tez nawet korek w chlodnicy bo mial problemy z upustem cisnienia ... takze moze licznik mam strzelony albo ten czujnik temp wkruccu ... ale na spalanie nie narzekam tylko czasem dlugo sie przelacza na lpg
to nie jest zwykłe 1,4 zawsze to powtarzałem :P
Avatar użytkownika
danny.tcz
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 5 lut 2010, o 17:05
Lokalizacja: gtc

Postprzez BiałeGT » 5 lut 2014, o 11:54

Kumpel jak miał 1.4 to mu 11l palił, nawet jak skręcił gaz do minimum to palił tak samo..nie ważne czy było minimum średnio czy max ;p
"Nigdy nie poganiaj mechanika, nigdy nie kłóć się z ludźmi podającymi ci obiad i nigdy nie kombinuj z elementami auta, które trzymają cię na drodze"
Avatar użytkownika
BiałeGT
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 9 gru 2013, o 12:32
Lokalizacja: JNC CZN

Postprzez Adrian94 » 6 lut 2014, o 20:22

Dziś założyłem nowy sprawny termostat. Temperatura dochodzi do 84 jak samochód stoi w garażu,jak już jadę temperatura spada do 75st jeśli mam włączone ogrzewanie to do 70st i tak trzyma. Dla sprawdzenia założyłem taty termostat od toledo II diesel(pasuje),i on ma temperaturę otwarcia 87st,i dziwne jest ż eon również się otwiera na 84st.I przy tej temperaturze załącza się wentylator.
Nie wiem czy wymienić jeszcze czujnik ten w chłodnicy czy co zrobić.
A Łukasz po wymianie czujnika temperatury spalanie spadło do 10l ;p
Adrian94
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20 wrz 2013, o 20:26
Lokalizacja: Biały bór

Postprzez Misiek1994 » 6 lut 2014, o 20:39

Ja co prawda nie mam LPG ale z temperaturą miałem problem właśnie przez termostat. Otwierał mi się przy 70 i nie domykał się, co powodowało większe spalanie i zimno w aucie. Po wymianie termostatu 4 km i mam 85*, otwiera się termostat, dolny wąż robi się ciepły i przy 90* włącza mi się wentylator. Wentylator chłodzi aż spadnie do 75-80 i przy 85 się raczej utrzymuje. Gdy nie masz temperatury roboczej silnika spalanie masz większe :)
Avatar użytkownika
Misiek1994
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 28 lis 2012, o 21:54
Lokalizacja: Przemyśl/Torki
Rocznik: 1992
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości