Golf 1.6 75 km bardzo duże spalanie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Golf 1.6 75 km bardzo duże spalanie

Postprzez Damian0601 » 14 lis 2013, o 12:53

Witam. Mój problem polega na tym,ze mój golf spala mi od 14 do 16 litrów gazu na 100 km. Bylem u gazownika i wyregulowal, sprawdził sonde i jest sprawna. Zauwazylem tez,ze gdy jezdze powoli pali dokladnie tyle samo, co gdy go cisnę. Dodam tylko ze rozrząd był wymieniany i od tego zaczely sie problemy. W internecie szukam informacji o zle ustawionym rozrządzie, zapłonie i objawy to nierówna praca silnika itd. Mój silnik pracuje równo, odpala bez problemu, mocy chyba tez nie ma mniej. Miał moze ktos podobny problem ?
Damian
Avatar użytkownika
Damian0601
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 10 lut 2013, o 11:54
Lokalizacja: Inowrocław

Golf 1.6 75 km bardzo duże spalanie

 

Postprzez łukasz1983 » 14 lis 2013, o 13:00

Damian0601, Ja bym za bardzo nie ufał zapewnieniom gazowników.
Proponuje kupić kabel do instalacji gazowej,ściągnąć program na lapka, i ustawić samemu.
A na wstępie to proponuje przeczyścić silniczek krokowy.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Damian0601 » 14 lis 2013, o 13:03

Tylko własnie zastanawiające jest to, ze do czasu wymiany rozrządu spalał mi powiedzmy 10 litrów, a od razu po wymianie 15. a i zapomnialem dodac,ze mechanik partacz nie dokrecił mi koła zębatego, ktore jest u góry i było luzne i tak jezdzilem jeden dzien, az uslysalem ze cos puka i moze wtedy cos sie tam przestawiło ?
Damian
Avatar użytkownika
Damian0601
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 10 lut 2013, o 11:54
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez łukasz1983 » 14 lis 2013, o 13:06

Damian0601, Kolego to ty posprawdzaj na znaki, czy rozrząd masz dobrze ustawiony,radze go nie odpalać,bo jak się przestawi,to silnik do remontu.Bierz mechanika za łep,niech do ciebie się pofatyguje i niech zajmie się tym co spieprzył.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Damian0601 » 14 lis 2013, o 13:09

no tak myslałem,ze to tutaj wina leży.. tylko mechanik jak to mechanik nei przyzna sie do swojego błedu, postaram sie o innego, jakiegos bardziej wiarygodnego chyba
Damian
Avatar użytkownika
Damian0601
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 10 lut 2013, o 11:54
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez adam3046 » 14 lis 2013, o 15:07

Chcesz zeby cos bylo dobrze zrobione zrób to sam ! ten silnik to jeden wielki problem ja ciagle mam jakas jazde z 1.6 ABU ;/ jak by byl ustawiony zle rozrzad to bys juz mogl wymieniac silnik jeżeli jezdzi i pracuje rowno to nie rozrzad moj pali 12 L po miescie . Wymieniales filtry gazu i powietrza ??Na jakiej stacji tankujesz ! Ja osobiscie mialem kiedys taki przypadek ze na staji D&D zatankowalem do pelna jak zawsze za 70 zl zrobilem 100 KM i brakło gazu !!!!! auto spalilo 26 L na 100 km od razu po tym do gazownika zawitalem i okazalo sie za na stacji byl tak gowniany gaz . Gazownik skasowal mnie na 40 zl . Tankujac na innej stacji problem nie wrocil D&D omijam szerokim łukiem !

[ Dodano: 2013-11-14, 14:40 ]
Jeszcze zerknij na sonde zmierz miernikiem wskazowkowym !
adam3046
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 5 lut 2012, o 14:18
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Damian0601 » 14 lis 2013, o 22:40

ja tankuje na 123 i na orlenie zawsze i efekt taki sam(wszystko okej), sonde sprawdzil mi gazownik i podlaczylem w domu pod komputer i nie byłą błędów tez. Filtr gazu i powietrza zmieniane przy poprzedniej awarii, ktora okazal sie zapchany kat, a bylo to w lutym, wiec jeszcze nie sa w najgorszym stanie. ja mam 1.6 aea dokladniej;d czuje ze cos z rozrządem jest zle, bo to nagle sie stalo, od połtora roku tankuje na tych stacjach i zawsze bylo okej, a zmienilem rozrząd bo pompa nie domagała wody i mam teraz kłopoty tylko..
Damian
Avatar użytkownika
Damian0601
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 10 lut 2013, o 11:54
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez KAMNILEK » 15 lis 2013, o 12:12

a termostat? jaka temperatura na zegarze. może nie dogrzany silnik cały cas. Wymieniałeś płyn chłodniczy? zobacz może parownik jest zapowietrzony i takie jaja.
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez Damian0601 » 16 lis 2013, o 00:08

z temperaturą wszystko gra na bank, dosc szybko jest w połowie skali, tak jak powinno byc. płyn chłopdniczy wymienił mechanik przy okazji wymiany tego rozrządu, a parownik jak zobaczyc czy nie jest zapowietrzony ?
Damian
Avatar użytkownika
Damian0601
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 10 lut 2013, o 11:54
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez KAMNILEK » 16 lis 2013, o 23:09

zobacz czy nie marźnie podczas pracy silnika.
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez Damian0601 » 26 lis 2013, o 22:03

odebralem auto od mechanika i rozrząd i zapłon w porządku, nie wiem co jest przyczyną, powiedzial ze mam jechac do innego gazownika, zeby mi wyregulowal jeszcze raz wszystko, bo on nie mogl bo nie mial programu do mojej instalacji, ale nie wiem czy to cos da ta regulacja, bo bylem z 2 miesiace temu u najlepszego gazownika niby w miescie...
Damian
Avatar użytkownika
Damian0601
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 10 lut 2013, o 11:54
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Emiczka » 27 lis 2013, o 01:24

ty masz zwykły gaz której generacji?
Ja np sama wyregulowałam śrubą bo gazownicy mi tak ustawiali, że szkoda gadać
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości

cron