GOLF 1.6 AEE BRAK ISKRY

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

GOLF 1.6 AEE BRAK ISKRY

Postprzez bastion » 23 maja 2013, o 20:12

Witam. Problem pojawił się w sobote wieczorem. Najpierw auto gasło mi gdy wrzucałem na luz i spadały obroty (to chyba wina przepustnicy ale nie znam sie). Zajechałem na impreze, i nadchodzi czas powrotu do domu, postanowiłem nagrzać w aucie zanim przyjdzie reszta znajomych którzy byli ze mną, odpalam auto, chodziło, lecz nie wiem czy delikatnie nie przerywało, bo wydawało mi się jakby nim delikatnie szarpało, aż nagle zgasło (po 2-3 minutach). Próbuje odpalić a tu nic, zero znaku życia, rozrusznik kręci a silnik zachowywał sie jakby nie dostawał paliwa, nawet nie chwytał. Oczywiście holowanie do domu, na drugi dzień sprawdzam co i jak.. Pod kabel WN wychodzący z cewki podpiąłem świece, przystawiam do bloku silnika, i iskry nie ma. Jakie mogą być tego powody?Jestem zielony jeżeli chodzi o jakąkolwiek naprawe samochodu. Więc prosił bym o szczegółowe wyjaśnienie, oczywiscie jeśli ktoś był by tak miły :)
bastion
Berbeć

Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 ABS
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

GOLF 1.6 AEE BRAK ISKRY

Postprzez KaMe101 » 23 maja 2013, o 20:59

Jeżeli masz znajomego który ma Golfa 3 weź od niego cewkę zapłonową i podmieńcie i zobacz czy będzie jakaś zmiana.
KaMe101
Czytacz

Postprzez trollu » 23 maja 2013, o 23:02

jedź na szrot na Mokrą, wytargaj cewkę z innego VAGa i spróbuj czy na innej cewce zapali
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
trollu
VIP

Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 24 maja 2013, o 18:16

może być cewka albo czujnik halla w aparacie zapłonowym, cewkę wykluczysz podmieniając jak koledzy piszą, halla można zmienić samego lub z całym aparatem zapłonowym ze szrotu.
pablomed
Members

Postprzez asadolewski » 17 cze 2013, o 21:55