GOLF 1.6 AEE BRAK ISKRY

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

GOLF 1.6 AEE BRAK ISKRY

Postprzez bastion » 23 maja 2013, o 20:12

Witam. Problem pojawił się w sobote wieczorem. Najpierw auto gasło mi gdy wrzucałem na luz i spadały obroty (to chyba wina przepustnicy ale nie znam sie). Zajechałem na impreze, i nadchodzi czas powrotu do domu, postanowiłem nagrzać w aucie zanim przyjdzie reszta znajomych którzy byli ze mną, odpalam auto, chodziło, lecz nie wiem czy delikatnie nie przerywało, bo wydawało mi się jakby nim delikatnie szarpało, aż nagle zgasło (po 2-3 minutach). Próbuje odpalić a tu nic, zero znaku życia, rozrusznik kręci a silnik zachowywał sie jakby nie dostawał paliwa, nawet nie chwytał. Oczywiście holowanie do domu, na drugi dzień sprawdzam co i jak.. Pod kabel WN wychodzący z cewki podpiąłem świece, przystawiam do bloku silnika, i iskry nie ma. Jakie mogą być tego powody?Jestem zielony jeżeli chodzi o jakąkolwiek naprawe samochodu. Więc prosił bym o szczegółowe wyjaśnienie, oczywiscie jeśli ktoś był by tak miły :)
bastion
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 23 mar 2013, o 18:00
Lokalizacja: Opaków, Kłobuck
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 ABS
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

GOLF 1.6 AEE BRAK ISKRY

 

Postprzez KaMe101 » 23 maja 2013, o 20:59

Jeżeli masz znajomego który ma Golfa 3 weź od niego cewkę zapłonową i podmieńcie i zobacz czy będzie jakaś zmiana.
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez trollu » 23 maja 2013, o 23:02

jedź na szrot na Mokrą, wytargaj cewkę z innego VAGa i spróbuj czy na innej cewce zapali
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 24 maja 2013, o 18:16

może być cewka albo czujnik halla w aparacie zapłonowym, cewkę wykluczysz podmieniając jak koledzy piszą, halla można zmienić samego lub z całym aparatem zapłonowym ze szrotu.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez asadolewski » 17 cze 2013, o 21:55

pablomed napisał(a):może być cewka albo czujnik halla w aparacie zapłonowym, cewkę wykluczysz podmieniając jak koledzy piszą, halla można zmienić samego lub z całym aparatem zapłonowym ze szrotu.


Dodam wam ciekawostkę dowiedziałem się od znajomego który pracuje w sklepie całkiem przez przypadek. :))

Kupując oddzielnie czujnik HALLA w sklepie np. firmy TOPRAN płacisz drożej jak za calutki aparat zapłonowy z czujnikiem halla też firmy TOPRAN nie wiem czemu tak jest xD Ale już w kilku sklepach sprawdzałem i tak jest :) Więc nie pytajcie na szrotach tylko o cały aparat z hallem w sklepie płaciłem ok 120 zł a na szrocie krzyczeli od 80/100
asadolewski
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19 cze 2012, o 18:28
Lokalizacja: Ostrówek

Postprzez trollu » 18 cze 2013, o 19:21

asadolewski napisał(a):nie wiem czemu tak jest xD

to pewnie przez takie magiczne słowa jak "marketing" czy "detal". w hurcie zawsze taniej...
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - - cekinowy materiał



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości