Golf 1.8 75KM - duże spalanie 13-17l lpg - pomocy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Golf 1.8 75KM - duże spalanie 13-17l lpg - pomocy

Postprzez KamiiileQQ » 10 mar 2013, o 01:48

Witam Wszystkich :)

Mam mały problem z moim golfem .
Mianowicie:

Po zatankowaniu np za 30zł zrobię 70km i wtedy średnie spalanie wynosi 17l
Po zatankowaniu za wiekszą kwotę np. 50zł wychodzi średnie spalanie 13
Nie da się zejść niżej , jest to silnik 1.8 75KM AAM

Nowy filterek Gazu
Nowy parownik LOVATO

Instalacja na 2 przekaźnikach.
Na benzynie spalanie to tak do 10l w mieście.
Czekam na jakieś mądre wypowiedzi , może akurat ktoś pomoże.

Pozdrawiam.
KamiiileQQ
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 14:21
Lokalizacja: Poniatowa

Golf 1.8 75KM - duże spalanie 13-17l lpg - pomocy

 

Postprzez Radekb351 » 10 mar 2013, o 10:11

Spalania nie sprawdza się tankując za śmieszna kasę. :wstyd:
Tankuj do pełna,skasuj licznik TRIP, wyjeździj prawie do końca, zatankuj do pełna na tej samej stacji.
Tyle ile ci litrów wejdzie do zbiornika przy drugim tankowaniu przelicz na przejechane kilometry i będziesz miał faktyczne spalanie.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez KamiiileQQ » 10 mar 2013, o 15:30

Ile razy tankuję po 80zł- i średnie spalanie to równe 13 litrów zdaję mi się ze jak na ten silnik i ta waga to stanowczo za dużo! Byłem u gazownika i tak wyregulował że dalej to samo . Zapomniałem wspomnieć iż do 3 tyś ciężko mu się wkręcić powyżej dopiero czuć tą moc ( jak można to tak powiedziec ) . Więc nic ciekawego tu nie wniosłeś :) Ale dzięki.
KamiiileQQ
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 14:21
Lokalizacja: Poniatowa

Postprzez Paweu » 10 mar 2013, o 15:42

KamiiileQQ napisał(a):Zapomniałem wspomnieć iż do 3 tyś ciężko mu się wkręcić powyżej dopiero czuć tą moc ( jak można to tak powiedziec )


Zmień styl jazdy to i spalanie się zmniejszy. Jeśli z silnikiem i instalacją lpg jest wszystko ok to czas na spokojniejszy styl jazdy. Bo jak wiadomo.. Im cięższa noga tym zjeść więcej musi.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Radekb351 » 10 mar 2013, o 16:09

KamiiileQQ napisał(a):Ile razy tankuję po 80zł- i średnie spalanie to równe 13 litrów zdaję mi się ze jak na ten silnik i ta waga to stanowczo za dużo! Byłem u gazownika i tak wyregulował że dalej to samo . Zapomniałem wspomnieć iż do 3 tyś ciężko mu się wkręcić powyżej dopiero czuć tą moc ( jak można to tak powiedziec ) . Więc nic ciekawego tu nie wniosłeś :) Ale dzięki.


Trzeba było tak od razu pisać.
Sprawdź średnice miksera pod wtryskiem.
Masz katalizator ?
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez KamiiileQQ » 10 mar 2013, o 18:38

Styl jazdy jest w miarę normalny tylko to nie jest normalne aby samochód ciężko się wkręcał i dlatego o tym napisałem tak to do 2.500 max zmieniam bieg.Właśnie też pomyślałem o katalizatorze i jak się okazało go nie ma , według mnie ktoś zastąpił strumienicą go.A średnica była 32mm i według mnie był za mały ( tak samo palił i gorzej jeździł ) to wymieniłem na 38mm bo taki akurat dostałem za free i go wsadziłem jest różnica ale spalanie dalej to samo i dalej ciężko się wkręca odkręcec więcej gazu na wężu to i idzie ale i pali.. Jakieś sugestie?
KamiiileQQ
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 14:21
Lokalizacja: Poniatowa

Postprzez Radekb351 » 10 mar 2013, o 19:18

Nieszczelności na przewodach sprawdź.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez pablomed » 10 mar 2013, o 23:49

KamiiileQQ napisał(a):Jakieś sugestie?
napisać jaką instalację masz pod maską I czy II generacji.
Sprawdzić spalanie i zachowanie silnika na benzynie. Jeśli na benzynie jest ok to pozostaje prosta rzecz czyli regulacja instalacji gazowej. Jak to się robi i czy dasz radę sam zależy jaka instalacja i czy masz chęci - wszystko jest opisane sto razy.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez KamiiileQQ » 11 mar 2013, o 01:20

Nieszczelność była sprawdzana Takim preparatem w spray właśnie do sprawdzania szczelności.

Pablomed ty chyba nie czytasz co ja piszę...Instalacja to 2 generacja , a regulacja była przez gazownika i przez Mojego Ojca i to samo i tak jest dalej , na Benzynie normalnie się wkręca nawet idzie a na Gazie do 3 tyś ciężko mu i dużo pali.

Co do zachowania na benzynie to jest normalne zachowanie obroty 1000 a na gazie tez sobie przypomniałem jak podjadę to czasem do 500 obrotów na chwilę i wraca a na PB95 normalnie...

Jeszcze jedno mam do sprawdzenia PAROWNIK niby NOWY na gwarancji ale wiadomo?
KamiiileQQ
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 wrz 2012, o 14:21
Lokalizacja: Poniatowa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości