Golf 1.8 Gaz problem z odpaleniem.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Golf 1.8 Gaz problem z odpaleniem.

Postprzez dawiiid » 2 lis 2014, o 13:58

Witam.

Jakiś czas temu zatankowałem benzyny lecz auto nie chciało na niej w ogóle odpalić, bo dość długo jezdziłem na mocnej rezerwie (prawie cały czas na gazie). Auto paliło normalnie na gazie. Jakiś czas temu skończył się bendix i kupiłem nowy. Po założeniu rozrusznika golf przestał palić.. Kręcił, kręcił i za nastym razem odpalał. Natomiast ostatnio jak chciałem go odpalić zaczął strzelać z filtru powietrza i nie chce wgl odpalić (filtr nowy nie zatkany). Nawet na zapych nie chce ruszyć. wiecie co może być przyczyna?
Avatar użytkownika
dawiiid
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 14 mar 2014, o 16:01
Lokalizacja: Rawicz

Golf 1.8 Gaz problem z odpaleniem.

 

Postprzez trojeczkaGT » 2 lis 2014, o 19:59

"dość długo jezdziłem na mocnej rezerwie (prawie cały czas na gazie)."
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 2 lis 2014, o 20:15

dawiiid, pompa pewnie paliwowa do wymiany na nową do tego kupno nowego filtra paliwa . Na przyszłość jak masz LPG to miej zawsze paliwo żeby pompa się nie zatarla :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 3 lis 2014, o 09:44

Paliło na gazie i przestało. Być może winne niskie temperatury i dlatego nie odpala na LPG, ale mi się wydaje że coś z elektryką niechący uszkodziłeś montując rozrusznik. Sprawdź po prostu czy jest iskra na początek, czy nie spadły kabelki z elektrozaworów i inych elementów instalacji LPG
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez dawiiid » 3 lis 2014, o 17:43

pablomed, iskra jest, co do elektryki to "były" tam niezłe przeboje. Auto resetowało cały czas godzine, kilometry, czasami pompka centralnego sama się włączała, po wymianie kostki stacyjki ustało, ale nadal zeruje mi liczniki... Przed chwilą próbowałem odpalić go na kable i nic dopiero po odłączeniu kostki poniżej na zdjęciu auto normalnie odpaliło, ale cały czas szarpie i nie trzyma obrotów.
Obrazek
Avatar użytkownika
dawiiid
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 14 mar 2014, o 16:01
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez trojeczkaGT » 3 lis 2014, o 18:18

ta wtyczka a raczej ten "silniczek" reguluje dawke lpg i dlatego masz te skoki obrotow, teraz pytanie na benzynie juz odpala czy dalej na lpg jedziesz ?
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dawiiid » 3 lis 2014, o 18:27

Na benzynie nie odpala 100% pompka paliwowa :)

Ten silniczek też może być już do wymiany czy to ze względu na temperature na dworze ma problem z podaleniem na LPG?
Avatar użytkownika
dawiiid
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 14 mar 2014, o 16:01
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez Gesiu_15 » 3 lis 2014, o 18:34

dawiiid, przy tak niskich temp ja bym w życiu nie odpalał na LPG , szkoda parownika . Weź zmień tą pompe paliwową i jak człowiek odpalaj na PB po rozgrzaniu przełączasz na LPG.
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dawiiid » 3 lis 2014, o 18:55

Wymienie pompkę i dam znać czy przy rozgrzaniu silnika normalnie chodzi na gazie ;)

[ Dodano: 2014-11-11, 11:11 ]
Wymieniłem pompkę paliwa tzn sam silniczek ;d do tego filtr paliwa i auto odpaliło bez problemu, tylko dalej skakało na obrotach, okazało się, że golf ciągnął na 3 gary ;d świeca wymieniona, auto jak nowe ;) dzięki za pomoc chłopaki :D
Avatar użytkownika
dawiiid
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 14 mar 2014, o 16:01
Lokalizacja: Rawicz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości