golf 1.8 GT 140km max???

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

golf 1.8 GT 140km max???

Postprzez pery7 » 23 paź 2011, o 17:20

witam! Ostatnio zauważyłem w moim golfiku ze najwiecej pojedzie 140km wiecej juz nie chce przepustnica jest wtedy otwarta do półowy a drógą połówke otwieram czyli pedał do końca i wogóle nie przyspiesza 140 km i tyle.. Na bezynie jak i na gazie... :-(
pery7
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 19:07
Lokalizacja: Zamość

golf 1.8 GT 140km max???

 

Postprzez prezesik » 23 paź 2011, o 21:05

Podciągnij lekko linkę pedału przyspieszenia, powinno pomóc.
A jak nie to pytanie: Jak dawno zmieniane były elementy układu zapłonowego ( kable WN, palec, kopułka, świece )?
Trzecie - kiedy wymieniany był filtr paliwa, powietrza, LPG?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez trojeczkaGT » 23 paź 2011, o 21:16

Podciągnij lekko linkę pedału przyspieszenia ?? linka gazu czy nie ? bo zglupialem haha
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 25 paź 2011, o 21:12

z ta przepustnica troszkę niejasno opisałeś rozumiem że wciskasz gaz do połowy osiągasz 140 i dalsze wciskanie już nic nie daje.
Trzeba sprawdzić podstawy: ustawienie rozrządu i zapłonu. Ale prawie na bank przyczyna będzie w instalacji LPG, a konkretnie zbyt mały mikser LPG dławiący silnik (ma być 38 mm) albo nieprawidłowe modyfikacje dolotu wykonane przez gazowników - dodatkowa niepotrzebna zwężka albo zablokowanie klapki pod filtrem powietrza tak że ciągnie non stop ciepłe powietrze od kolektora wydechowego
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez PabloSBT » 26 paź 2011, o 21:45

u mnie było takie coś jak miałem pękniętą podstawę wtrysku (łapał lewe powietrze) to max 140 i dalej nie chciał iść po wymianie podstawy idzie jeszcze dużo dalej ;D
odpal samochód i zaruszaj tym plastikiem co jest nad przepustnicą jak będzie nie równo chodził i tracił obroty to na 80 % to wina podstawy wtrysku
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez pery7 » 28 paź 2011, o 18:32

No dzięki. Jutro sprawdze to.. Przewody wysokiego napięcia wymieniałem kopułkę tez i palec jeszcze sprawdze to co kolega napisał ;-)
pery7
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 19:07
Lokalizacja: Zamość

Postprzez Radekb351 » 28 paź 2011, o 19:50

-Sprawdź ustawiania rozrządu i zapłon.
-Sprawdź ciśnienie sprężania
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez pery7 » 1 lis 2011, o 10:13

witam. Sprawdziłem ta podstawe wtrysku jest cała i zadnych spadków obrotów nie było. Jeszcze sprawdze ustawienie rozrządu i cisnienie...
pery7
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 19:07
Lokalizacja: Zamość

Postprzez trojeczkaGT » 1 lis 2011, o 11:50

a wiec tak mam silnik 1.8 90 km i predkosc max u mnie jest 170 tzn pewnie by bylo wiecej ale mialem zakret i nie moglem juz mocniej by nie wypasc z drogi. oczywiscie bylo to na benzynie na gazie mam 140 km/h :D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czarus21 » 6 gru 2011, o 19:41

ja mam taki problem ze jak chcę gwałtownie przyspieszyć to jest takie odczucie jak by sie dusił na trasie żeby kogoś minąć muszę na benzynę brać trochę pomaga
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez trojeczkaGT » 7 gru 2011, o 17:40

uuuu koledzyyyyy ;p mam ten sam silnik 1.8 ABS 90 KM i na gazie jest super ostatnio patrzylem i do 6000 tys obrotow bez problemow ciagnie spalanie mam ustawione na ok 10 11 i 160 km jedzie bez problemu, przy przyspieszaniu nawet na gazie czuc ze w fotel lekko wciska lekko ale zawsze, wkoncu to tylko 90 KM

takze polecam dawke lpg zwiekszyc tak by palik ok 11 L i bedzie super, mozliwe ze kat zaplonu trzeba ustawic troszke bo na lpg niby troszke wyzszy powinien byc niz na pb. ja mam ustawiony na czuja i auto smiga jak nie wiem.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez norbi697 » 7 gru 2011, o 19:52

no dokładnie zgadzam się z przed mówcą :-) też mam ten silnik i na gazie leciałem 160 chodź miałem jeszcze troche pod nogą, i też mi pali tak 10-11l i niema żadnego problemu przy wyprzedzaniu.
Avatar użytkownika
norbi697
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 13 lis 2011, o 21:04
Lokalizacja: Komorów

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości