Golf 2.0 8v nie trzyma temperatury

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Golf 2.0 8v nie trzyma temperatury

Postprzez winiarsko » 26 lut 2012, o 16:13

Witam, otóż mam taki problem ze moj nowy glfik ma problemy z osiaganiem temperatury. jak samochod pracuje na biegu jałowym to osiaga kololice 90 st i jest ok lecz gdy rusze temperatura od razu spada ponizej 70 st... a jak odpale i jade od razu to silnik nie grzeje sie nawet do 70 st...Co może byc tego przyczyną? wkurza mnie to bo pewnie wiecej pali a i ciepełko nie leci takie jak na 90 stopniach ;) mam nadzieje, ze pomożecie. Szukałem na forum lecz nie znalazłem problemu podobnego do mojego. aha i jaka powinna byc optymalna temperatura oleju?
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Golf 2.0 8v nie trzyma temperatury

 

Postprzez K@mil » 26 lut 2012, o 16:15

Termostat, nie trzyma :wstyd:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez trollu » 26 lut 2012, o 19:04

winiarsko napisał(a):Szukałem na forum lecz nie znalazłem problemu podobnego do mojego.

słabo szukałeś

winiarsko napisał(a):jaka powinna byc optymalna temperatura oleju?

zależy jak jeździsz. 90*C z małym +/- w gorące dni może być 100.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Dawca219 » 26 lut 2012, o 19:16

Sprawdź waz od pompy wody idący do chłodnicy przy 90c powinien otworzyć się waz będziesz miał bardzo gorący :-)
Avatar użytkownika
Dawca219
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 22:34
Lokalizacja: Łdz

Postprzez winiarsko » 28 lut 2012, o 17:01

czyli mowice ze jak auto na postoju grzeje normalnie do 90 stopni a gdy rusze do spada poniezej 70 to nalezy wymienic termostat tak ? to jaki kupic i czy da sie samemu wymienic. gti XX jahre 2.0 8v, ale oznaczenia silnika nie znam. pozdrawiam.
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez K@mil » 28 lut 2012, o 17:18

winiarsko napisał(a):czyli mowice ze jak auto na postoju grzeje normalnie do 90 stopni a gdy rusze do spada poniezej 70 to nalezy wymienic termostat tak ? to jaki kupic i czy da sie samemu wymienic. gti XX jahre 2.0 8v, ale oznaczenia silnika nie znam. pozdrawiam.


da da :) tylko trzeba zaopatrzyc sie w nowy plyn + termostat :)
Kup dobry (np Wahler), a nie jakis zamiennik bo bedziesz dwa razy wymieniał :p
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez trollu » 29 lut 2012, o 00:33

K@mil napisał(a):Kup dobry (np Wahler)

x2, ja za Wahlera dałem coś koło 30zł
trochę zabawy jest bo średnio wygodne miejsce ale nie ma większego problemu z wymianą jak masz podnośnik kolumnowy lub kanał
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez witboy » 29 lut 2012, o 00:41

prosty test na termostat

wsiadasz i odrazu jedziesz z 3-4km widzisz ze na zegarach jest 70 st, wychodzisz z auta patrzysz na weze te od chlodnicy gorny cieply- lux, dolny cieply-- uwalony termostat

przy mega dobrym termostacie dolny waz jest lodowaty w takie temp jak teraz dopiero przy 90 st jest nagle ocieplenie od otwarcia termostatu wtedy jest lekkie wachniecie temp w dol i po chwili jakies 500 metrow znow jest ideal 90 st to oznacza ze termostat sie otworzyl na duzy obieg i wszystko jest prawidlowe
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 29 lut 2012, o 01:03

sprawdzić może ale jak przy spokojnej jeździe nie trzyma 90* i olej też poniżej 80* to na pewno termostat.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez winiarsko » 12 mar 2012, o 19:41

dolny waż ciepły wiec termostat... juz sobie zamówiłem wiec jutro biore sie za wymiane, tylko powiedzcie mi, dobrze mysle, ze termostat znajduje sie tam gdzie czerwone kółeczko na zdjeciu ?;) i akies porady/uwagi przy wymianie ? czy tylko wyjac stary włozyc nowy i to wszystko ? Obrazek
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez trollu » 13 mar 2012, o 01:21

ojjj nieeeee :lol:
tam masz czujnik temp
jak macałeś dolny wąż to wejdź pod auto na kanale/podnośniku i zobacz gdzie ten wąż wchodzi do silnika, tam masz termostat
ogólnie trochę grzebania jest, trzeba spuścić płyn z układu, zrobić sobie miejsce - odkręcić pompę wspomagania (tylko łapę, żebyś czasem płynu nie spuszczał ;-) ) itp. trochę niewygodnie ale da rade to samemu bez napiny zrobić
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości