Golf 3 1.4 problem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Golf 3 1.4 problem

Postprzez Adrian94 » 25 sty 2014, o 18:13

Witam.Mam problem z golfem 1.4 LPG gdy na przełączniku mam ustawione "GAZ" i odpalam to podaje również benzynę . Czym to jest spowodowane ?
Ostatnio edytowano 25 sty 2014, o 18:26 przez Adrian94, łącznie edytowano 1 raz
Adrian94
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20 wrz 2013, o 20:26
Lokalizacja: Biały bór

Golf 3 1.4 problem

 

Postprzez łukasz1983 » 25 sty 2014, o 18:20

Adrian94 napisał(a):Mam problem z golfem 1.4 LPG gdy na przełączniku mam ustawione "GAZ" i odpalam to podaje również benzynę ?
Kolego to jest pytanie,czy ten pytajnik to pomyłka?
Zadajesz pytanie,czy stwierdziłeś fakt?
Napisz coś więcej,co to za instalacja,jaka generacja?
Ostatnio edytowano 25 sty 2014, o 18:26 przez łukasz1983, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Adrian94 » 25 sty 2014, o 18:26

łukasz1983 napisał(a):
Adrian94 napisał(a):Mam problem z golfem 1.4 LPG gdy na przełączniku mam ustawione "GAZ" i odpalam to podaje również benzynę ?
Kolego to jest pytanie,czy ten pytajnik to pomyłka?
Zadajesz pytanie,czy stwierdziłeś fakt?


Pomyłka.Poprawione.
Adrian94
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20 wrz 2013, o 20:26
Lokalizacja: Biały bór

Postprzez k-m-r1 » 25 sty 2014, o 20:17

brak odciecia sygnału na wtryskiwacz
chyba że chodzi o podawanie paliwa przez pompke
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Adrian94 » 25 sty 2014, o 20:46

k-m-r1 napisał(a):brak odciecia sygnału na wtryskiwacz
chyba że chodzi o podawanie paliwa przez pompke


To już wiem że brak odcięcia sygnału na wtrysk. Ale co jest tego przyczyną ?
Adrian94
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20 wrz 2013, o 20:26
Lokalizacja: Biały bór

Postprzez łukasz1983 » 25 sty 2014, o 21:13

Adrian94, Jaka instalacja?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Adrian94 » 25 sty 2014, o 21:27

łukasz1983 napisał(a):Adrian94, Jaka instalacja?


Lovato.
Regulacja śrubą,więc I gen.
Adrian94
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 20 wrz 2013, o 20:26
Lokalizacja: Biały bór

Postprzez łukasz1983 » 26 sty 2014, o 11:17

Adrian94, Albo awaria centralki,nie rozłącza wtrysku,albo wtrysk przepuszcza benzynę.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez beristo1 » 15 lut 2014, o 16:23

Mialem to samo, rozwiązałem to tak że zrobiłem sobie włącznik pompy paliwa na desce i gdy włączam gaz wyłączam pompke paliwa ,i jestem pewny ze nie bierze paliwa i ze pompka nie chodzi na daremno :)
beristo1
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 gru 2013, o 20:50
Lokalizacja: Piła

Postprzez Reiven » 16 lut 2014, o 10:41

Pompka paliwa nie bez powodu pracuje na gazie. O ile w mono punkcie można pompkę odciąć to w silniku z wtryskiem wielopunktowym gdzie wtryskiwacze są przed zaworami, szybko się przegrzeją i staną bez chłodzenia benzyną.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 20 lut 2014, o 15:37

Kolego to nie jest prawda. Jak wtryskiwacze umieszczone w listwie wtryskowej obok silnika, na dodatek ich końcówki sa chłodzone powietrzem dolotowym moga się przegrzać ?
Nie przegrzewją się.
Problem jest inny: wtryskiwacze nigdy nie są idealnie szczelne. Sladowa ilość paliwa wyciekająca przez nie mimo że są zamknięte pozwala utrzymać dysze wtryskiwaczy w czystości, spłukuje osady z powietrza dolotowego co jest istotne szczególnie w starych silnikach z plująca odmą.
Miałym z tym do czynienie, w golfie z LPG ze zniszczonymi uszczelkami zaworów wtryskiwacze się po prostu zapaprały czarnym nagarem po odłączeniu pomki, musisałem wymienić listwę wtryskową bo czyszczenie w warunkach domowych nie bardzo się da zrobić a fachowe jest droższe niż używana listwa.
Dlatego w mocniej zużytych silnikach lepiej nie odłączac pomki, ale nie z powodu przegrzewania. Wielpunkt czy jednopunkt - małe to ma zanczenie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Reiven » 21 lut 2014, o 00:08

Gwarantuje Ci że wtryskiwacze przy odłączonej pompce się zapiekają i z powodu który opisałeś i z powodu nadmiernej temperatury. Poza tym sprawny wtryskiwacz jest szczelny.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości