Golf 3 1,6 ABU Monowtrysk 55KW 1993 Gaz

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Golf 3 1,6 ABU Monowtrysk 55KW 1993 Gaz

Postprzez Ejdym » 6 lis 2013, o 12:42

Witam ,
Otóż miałem problem z odpalaniem golfika wymieniłem świece kable czujnik temp filtr powietrza i olej nie dawno (ale to na zimie). Problem dotyczył tego , że należało go długo kręcić po czym załapał obroty chwile pofalowały i normalnie się wszystko uregulowało. W końcu znalazłem powo okazało się , że gaz przedostaje sie do dolotu i jest zabogata mieszkanka sprawdziłęmto zakrecając wielozawór nabutli teraz ok normalnie pali jest wszystko ok . Wiec tu się rodzi moje pytanie co jest wadliwe w instalacjii gazowej ? Parownik , elektro zawór czy coś innego ??
Instalacja ma 4 lata przejechane ponad 60 tys, Elpigaz instalacja II gen , proszę o porady :niepewny:
Avatar użytkownika
Ejdym
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 27 wrz 2013, o 23:45
Lokalizacja: Rzeszów

Golf 3 1,6 ABU Monowtrysk 55KW 1993 Gaz

 

Postprzez łukasz1983 » 6 lis 2013, o 15:45

Ejdym, Elektro zawór przed parownikiem,nie domyka
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Ejdym » 7 lis 2013, o 00:06

Yhym , a jestem w stanie wymienić sam elektro zawór czy muszę z calym parownikiem bo z tego co widzę to jest razem sprzężone ? :-o

REDUKTOR PAROWNIK ELPIGAZ VEGA 100HP
Avatar użytkownika
Ejdym
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 27 wrz 2013, o 23:45
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez łukasz1983 » 7 lis 2013, o 16:11

Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Ejdym » 8 lis 2013, o 00:08

Oki :) dzięki za zainteresowanie ;) Bedzie lepiej wymienić caly reduktor .Myślę ze 300 zł się zmieszczę :) :zdegustowany:

[ Dodano: 2013-11-20, 23:12 ]
Witam ponawiam temat , zostało wymienione w reduktorze : filtr oraz czpień który przepuszczał jest ok pali dobrze tylko lekko obroty falują czasem zgaśnie jak dojeżdżam po jakieś skrzyżowanie czy znak , Dodam jeszcze ze przez ponad 3 tygodnie jeżdziłem na Benzynie zanim to wymieniłem te cześci w reduktorze,

Panowie jakieś pomysły ? Coś się mogło przytkać ? :-|
Avatar użytkownika
Ejdym
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 27 wrz 2013, o 23:45
Lokalizacja: Rzeszów


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 60 gości