przez Adi1725 » 14 gru 2015, o 19:37
A więc tak dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury na oryginalny, reduktor od gazu przeczyszczony oraz zamontowana nowa wtyczka od silnika krokowego i poniekąd poskutkowało.
Znaczy tak na benzynie chodzi jak nówka ( idealne obroty ), niestety na gazie nie jest już tak dobrze ( na postoju trzyma 900-1tys ) jednak podczas przyhamowywania przed skrętem, np do garażu ( obroty spadają do 500 i podnoszą do 900 ).
Ogl. jak się okazało w moim mk3 jest założony aparat zapłonowy od mk2 , i zastanawiam się czy to też nie może być powód tych wariacji na gazie ( regulowaliśmy obroty na aparacie zapłonowym i na początku falował w granicach 2tys. - zacinały się obroty na gazie, teraz jest ustawiony idealnie, niestety tak jak pisałem podczas skręcania obroty spadaja i momentalnie sie podnoszą.
I teraz mam problem czy to może być wina tego aparatu zapłonowego z mk2.