golf 3 1.8 ABS problem z silnikiem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

golf 3 1.8 ABS problem z silnikiem

Postprzez arkadiosCabrio » 20 lip 2011, o 12:52

Witam wszystkich uzytkownikow.

mam taki problem w swoim golfie po odpaleniu na wolnych obrotach faluja obroty czesto zawiesza sie na 2000. Zaraz po odpaleniu chwile faluja obroty i gasnie (czasem obroty schodza do 500 i szarpie silnikiem). Podczas dodawania gazu auto sie dlawi o jezdzie nie ma co mowic szarpie i wcale nie ma mocy.

Powiem ze wymienione zostaly:

-Przepustnica
-monowtrysk
-sonda lambda
-pompka paliwa
-czujnik temperatury wody

Moj silnik to 1.8 ABS + LPG (nie znam sie na gazie ale chyba jest to holenderska instalacja)
Prosze o Pomoc.
arkadiosCabrio
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20 lip 2011, o 12:36
Lokalizacja: Lubuskie

golf 3 1.8 ABS problem z silnikiem

 

Postprzez bryan92 » 21 lip 2011, o 16:47

Sprawdź silnik krokowy, być może to właśnie on jest odpowiedzialny za falujące obroty.
Avatar użytkownika
bryan92
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 6 lip 2011, o 20:22
Lokalizacja: KGR

Postprzez Radekb351 » 21 lip 2011, o 17:04

Proponuje zrobić reset kompa przez odpięcie klemy na cala noc.
Możliwe ze komp od benzyny nałapał błędów podczas pracy na lpg.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez arkadiosCabrio » 23 lip 2011, o 21:11

Silniczek krokowy sprawdzalem jest ok. Klemy tez odpinalem.

Golfina stoi juz 6 tygodni.

Czy moze miec to cos wspolnego z LPG?? Slyszalem ze tam jest jakis parownik ale nie wiem gdzie to jest i co to jest. Moze to trzeba wyczyscic??
arkadiosCabrio
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20 lip 2011, o 12:36
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez sirGrzesio » 23 lip 2011, o 21:56

arkadiosCabrio napisał(a):Czy moze miec to cos wspolnego z LPG?? Slyszalem ze tam jest jakis parownik ale nie wiem gdzie to jest i co to jest. Moze to trzeba wyczyscic??

bardzo mało prawdopodobne. uruchamia się przecież na benzynie...ja obstawiam cewkę lub nawet resztę układu elektrycznego, palec, kopułka, przewody WN
Avatar użytkownika
sirGrzesio
Gaduła
 
Posty: 405
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 18:08
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez arkadiosCabrio » 25 lip 2011, o 09:40

Ale zjak byla by to cewka to powinien gorzej palic a pali normalnie. Co do palca kopolki i kabli to byly juz wymienione.

Sonda lambda dziewnie sie zachowuje podpowiedzieli mi ze moze to miec zwiazek z dziurawym wydechem. Dzis jade sprawdzic wydech.
arkadiosCabrio
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20 lip 2011, o 12:36
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez Gozzer » 29 sie 2011, o 17:29

i jak naprawiłeś już?
GozzeR
Avatar użytkownika
Gozzer
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 17:26
Lokalizacja: Podlaskie

Postprzez flash15 » 1 lis 2011, o 03:15

jak będziesz miał dziurawy wydech to będzie miał złe dawkowanie paliwa. A JEŚLI CHODZI O CEWKĘ TO ALBO DZIAŁA ALBO NIE DZIAŁA MOŻE MIEĆ JESZCZE PRZEPIĘCIA ALE TO MOŻNA SPRAWDZIĆ JAK JEST CIEMNO. PODNOSISZ MASKĘ I WIDZISZ JAK PRZESKAKUJĄ ISKRY!! Falujące obroty wyglądają mi tutaj na silniczek krokowy...
Avatar użytkownika
flash15
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 23:43
Lokalizacja: Wawa

....

Postprzez dlugi422 » 4 lis 2011, o 06:04

wymień filter paliwa. to tylko 15 zł.
dlugi422
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 08:33
Lokalizacja: dolny śląsk


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 79 gości