Golf 3 1,8gt lpg - problem z odpalaniem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Golf 3 1,8gt lpg - problem z odpalaniem

Postprzez mmmarta03 » 1 sie 2010, o 21:41

Witam,
jest to moj pierwszy post...
Moj problem dotyczy odpalanie auta. Jak jest gorąco nie chce odpalić. Rozrusznik kreci, wszystko oki tylko zaskoczyć nie chce;( jest tak zarowno na benzynie jak i na lpg... Po zapchnieciu odpala odrazu... Nie mam pojęcia co moze byc tu problemem. Zaznacze ze podczas jazdy w kabinie czuc spaliny (nie wiem czy to ma zwiazek). Z gory bardzo dziekuje.
mmmarta03
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28 gru 2009, o 22:47
Lokalizacja: gdansk

Golf 3 1,8gt lpg - problem z odpalaniem

 

Postprzez PabloSBT » 1 sie 2010, o 22:12

kiedy był montowany gaz ?? jeśli czuć spaliny to albo za duża dawka albo dziurawy wydech jak dodasz gazu to leci czarny dym z tłumnika ??
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez mmmarta03 » 2 sie 2010, o 20:51

gaz montowany był 4 lata temu. A co do dymu... Jest troszke czarny, Czy powodem moze byc np.przestawiony zapłon??
mmmarta03
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28 gru 2009, o 22:47
Lokalizacja: gdansk

Postprzez matuszgt » 3 sie 2010, o 00:40

Może to być czujnik temperatury. Komputer daje cały czas dużą dawkę paliwa (nie wyłącza się ssanie) i zalewa dlatego nie chce odpalić jak jest ciepły. Ja miałem to samo zacząłem od czujnika i nie ma problemu prawie rok. A czujnik kupiłem za 30 zł. Jak masz przestawiony zapłon to blokuje w trakcie odpalania. To, że kopci zwalił bym na za bogatą dawkę nie spala dokładnie paliwa.
matuszgt
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 23 lis 2009, o 00:55
Lokalizacja: warmia - mazury

Postprzez mmmarta03 » 3 sie 2010, o 12:35

Ale mi chodzi o to ze jak na dworzu jest z 30 stopni to on nie odpala mimo to ze silnik zimny, a jak jest temperatura kolo 20 to pali bez problemu na cieplym i zimnym silniku.
mmmarta03
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28 gru 2009, o 22:47
Lokalizacja: gdansk

Postprzez pablomed » 3 sie 2010, o 14:32

Jednak zacznij od pomierzenie oporów czujnika temperatury cieczy oraz powietrza zasysanego (na gorze wtrysku, ta sama wtyczka 4 kablowa co wtryskiwacz). Normy są na każdym forum
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron