golf chodzi na trzy tłoki i coś stuka w głowicy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

golf chodzi na trzy tłoki i coś stuka w głowicy

Postprzez marekmgolf3 » 28 sie 2011, o 13:21

Witam mam taki problem. Mój silnik to 1.6abu 93r jadąc samochodem stanąłem na krzyżówce i puszczając sprzęgło na 1 tak go troszkę przymuliło i od tamtej pory auto chodzi jakby na 3 gary i strasznie coś tłucze w głowicy. Zauważalny jest znaczny spadek mocy auto ciężko pali. Wykluczam uszczelkę pod głowicą bo w oleju nie ma masła , płyn chłodniczy nie ubywa. Brak mi pomysłów. ktoś mi powiedział że morze szklanka w głowicy padła ale wyglądają na całe. Cóż to może być? Z góry dzięki za pomoc.pozdrawiam.
ps. Czy to normalne że aparat zapłonowy ma luzy na boki? czy przez to może być coś nie tak? i doszedł nowy problem auto nie chce odpalić. łaplie jakby na 2 gary ale nie odpala.
marekmgolf3
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 13:16
Lokalizacja: Zamość

golf chodzi na trzy tłoki i coś stuka w głowicy

 

Postprzez prezesik » 28 sie 2011, o 13:47

Sprawdz kompresje na cylindrach. Wg mnie wypalil sie jeden zawor i silnik stracik moc, oraz niepali na ten cylinder.
Moze tez byc padniety popychacz hydrauliczny i nie likwiduje luzu zaworowego, dlatego stuka.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez marekmgolf3 » 28 sie 2011, o 18:32

a czy da radę wyciągnąć samemu zawór z głowicy? Ale też mnie dziwi że tak nagle przymuliło go i zaczął wariować ,bo nawet nic nie stukało w silniku na zimnym jak i na rozgrzanym silniku silniczek był igiełka . nie brał oleju a ma nastukane ponad 280 tyś i zero kopcenia.
marekmgolf3
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 13:16
Lokalizacja: Zamość

Postprzez prezesik » 28 sie 2011, o 21:55

marekmgolf3 napisał(a):a czy da radę wyciągnąć samemu zawór z głowicy?
bez zdjęcia głowicy nie da rady. Potem nowy zawór trzeba "dotrzeć" do otworu.
marekmgolf3 napisał(a):Ale też mnie dziwi że tak nagle przymuliło go i zaczął wariować
brak kompresji na jednym garku tak sprawia, silnik szarpie, telepie się , trzęsie budą itp.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Poldek » 28 sie 2011, o 22:06

Najpierw sprawdz czy masz dobrze zalozone fajki na swiece.

Ja mam tez 1.6 z 93r i mialem podobny problem,golf chodzi mi na 3 gary,poczatkowo myslalem ze juz w garze nieaatywnym skonczyla sie kompresja i wtedy musialbym szukac nowego silnika. a okazalo sie ze mialem zjechany gwint na swiece i swieca nie dawala iskry na ten gar. Bylem u mechnika zrobil mi reparaturke (nawercenie nowego gwintu) i teraz chodzi auto jak dawniej.
moj-golf/czerwony-mk3-1-6-t34903.html
Mój MK3 RED! Setup na 2012!
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości