Golf GTI gaśnie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Golf GTI gaśnie

Postprzez piootrek89 » 4 lis 2011, o 23:19

Mam problem z moim Golfem GTI 2.0 8V 2E po odpaleniu silnik ma 1200 obrotów i szarpie całym autem czuć strasznie nie spaloną benzynę po chwili schodzi na 1000 w trakcie jazdy czy na zimnym czy ciepłym silniku po wciśnięciu sprzęgła auto traci obroty przygasa lub całkowicie gaśnie, jak zgaśnie ciężko go odpalić dopiero jak dodam gazu to zapala.
Na VAGu pokazało następujące błędy:

1.Potencjometr przepustnicy-G 69 przerwa lub zwarcie do masy
2.Czujnik temperatury zasysanego powietrza-G 42 przerwa lub zwarcie do plusa
3.Potencjometr przepływomierza powietrza-G 19 przerwa lub zwarcie do masy
Sonda lambda pracuje coś około 1V-1,5V

Proszę o pomoc.
piootrek89
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 18:31
Lokalizacja: KMY

Golf GTI gaśnie

 

Postprzez trollu » 5 lis 2011, o 00:29

wg mnie główną przyczyną jest krokowiec, walnięty nie utrzymuje odpowiednich obrotów. poza tym reszta też do wymiany - czujnik temp powietrza i przepływka. posprawdzaj kable, może coś gdzieś nie łączy a jak nie to wymiana
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez rav7 » 6 lis 2011, o 17:29

mialem to samo ale w 1.4 i problemem byl reduktor a mianowicie rozwalona membrama wewnatrz. Regeneracja 140 zl i jest elegancko nawet na zimnym po nocy silniku :)
VW Jest Bogiem, Predkosc nalogiem, Turbo zabawa a rozwaga podstawa...
Avatar użytkownika
rav7
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:16
Lokalizacja: KrK

Postprzez pablomed » 6 lis 2011, o 19:59

krokowiec odpada sugestia wymiany tych elementów całkowicie odpada, trzy na raz się nie zepsuły.
Wszystkie te trzy czujniki mają wspólną masę, sa to kabla brązowe z jakimiś paskami dochodzą wspólnie do styku 35 w sterowniku silnika. Należy to podłączenie sprawdzić, a następnie kabelek masowy dochodzące do sterownika - do styku 1.
Albo to będzie coś banalnego typu niekontakt ktoregoś z w/wym kabli, albo padł sterownik. Miernikiem musisz sprawdzić we wtyczce sterownika silnika po jej odpięciu wyjęciu czy wsuwka do styku 1 ma przejście do masy czyli ujemnej klemy aku, i czy jest przejście od wtyku 35 do kabli masowych wykazanych w VAG czujników czyli styk 4 przepływki i styk 3 TPS. Sprawdź też najlepiej przez podmianę przekaźnik 30 pozycja R3 = z golfa na wtrysku digi lub simosa
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piootrek89 » 17 lis 2011, o 22:53

Dodam bo zapomniałem, że autko śmigało na gazie od 2004 roku instalacja Autronic reduktor Lovato (kupiłem już takie) we wrześniu tego roku wymontowałem gaz ponieważ mało jeżdżę, a wcześniej był strzał gazu i rozwaliło mi obudowę filtra i uszkodziło przepływomierz, wymieniłem obudowę filtra powietrza i przepływomierz. Problemy jak były na benzyna/LPG tak dalej są na samej benzynie, auto gaśnie :-(
piootrek89
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 18:31
Lokalizacja: KMY

Postprzez pablomed » 20 lis 2011, o 23:11

kolego przejrzyj elektrykę, zacznij od kabli które były powiązane z instalacją LPG, czyli kabel sygnałowy sondy (był przecięty), kabel wtyczki listwy wtryskowej (też był przecięty) kabel TPS (do niego kabel od LPG był dolutowany "od boku") . Błędy które wyszły wskazują że albo to jakiś banał na okablowaniu albo uszkodzony ECU. Ale raczej to pierwsze.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości