golf III 2.0 2e dławi się na benzynie brak mocy na lpg ok

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

golf III 2.0 2e dławi się na benzynie brak mocy na lpg ok

Postprzez wojtas8346 » 13 mar 2014, o 09:19

Witam mam taki problem golf jest strasznie słaby na benzynie na biegu jałowym zaraz po odpaleniu silnik chodzi ok tak że kieliszek wódki postawie i się nie wyleje :D a po chwili zaczyna nim telepotać po odpięciu czujnika temperatury wszystko ok golf się wkręca ładnie przy podpiętym czujniku jak wkręcę go do odcinki raz ładnie odcina po chwili wcisnę pedał do końca i jest odcinka ale taka strasznie wolna lub jej w ogóle nie ma jak jade na bęzynie to do 4 tys obrotów jest strasznie słaby po wyżej dopiero jak by się coś odblokowało i czuć że ciągnie lepiej dodam ze jestem świeżo po wymianie całego silnika bo w poprzednim obróciło mi panewkę i zanim kupiłem ten silnik przejechałem się golfem w którym był zamontowany i było wszystko ok silnik ma przejechane 98tys km załozone nowe kable kopułka palec świece uszczelniony dolot i podciśnienie mam wątpliwości co do przepływki sondy i aparatu zapłonowego bo to zostało z poprzedniego silnika i dodam ze na poprzedni silniku miałem ten sam problem pompe mam założoną z seata ibizy 1.8 kr proszę o pomoc bo ja już jestem zielony co może być nie tak z góry dzięki za pomoc :)


Ort w temacie :-)
/Marek
Ostatnio edytowano 14 mar 2014, o 09:24 przez wojtas8346, łącznie edytowano 1 raz
WeŹmIeSz MnIe Na PrOsTeJ ?? Ja CiĘ zNiSzCzE nA ZaKrĘcIe
Avatar użytkownika
wojtas8346
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 09:51
Lokalizacja: Rybna

golf III 2.0 2e dławi się na benzynie brak mocy na lpg ok

 

Postprzez pablomed » 14 mar 2014, o 01:22

Sprawdź regulator ciśnienia paliwa, czy nie pękł co się objawia obecnością benzyny w wężyku podciśnienia do regulatora. Od tego zacznij bo nie rozumiem jak i po co ta pompa z KR, pompa z KR daje ponad 2 razy za duże ciśnienie do twojego silnika i mogła uszkodzić regulator. O ile piszesz o drugiej pompie montowanej pod podłogę, bo ta pierwsza w baku z KR daje tylko 0.25 bara więc na niej w ogóle nie pójdzie. W każdym razie normalnie 2E ma jedną pompę 3 barową w baku. I sprawdź przepływomierz opisy są. Sondą na próbę odepnij, bez niej ten silnik będzie się wkręcał prawie normalnie tylko więcej palił benzyny, ale nie sądzę żeby sonda była winna
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez wojtas8346 » 14 mar 2014, o 08:49

co do pompki jest ona w baku i jest identyczna jak a golf III i napisane było ze bije 3 bary ale dla pewności podjadę na szrot i kupie od golfa w wężykach nie ma paliwa regulatory już przekładałem na próbę i nic jak silnik chodzi normalnie zaraz po odpaleniu jak odepnę sąde to właśnie zaczyna tak szarpać nim jak jest rozgrzany i wszystko podpięte wczoraj przejechałem się wieczorem nim jak był zimny zrobiłem ok 10 km i po jakiś 3 km zaczęło strasznie śmierdzieć benzyną silnik ma identyczne objawy jak tamten stary zaraz go podepnę jeszcze pod kompa jeśli nic nie wyjdzie to miernikiem posprawdzam tak jak mówiłeś jak nic nie wyjdzie to jedynie pozostaje jakiś elektryk chyba
WeŹmIeSz MnIe Na PrOsTeJ ?? Ja CiĘ zNiSzCzE nA ZaKrĘcIe
Avatar użytkownika
wojtas8346
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 09:51
Lokalizacja: Rybna

Postprzez pablomed » 15 mar 2014, o 00:07

sprawdź przepływomierz i TPS miernikiem i czy klapka w przepływomierzu się nie blokuje. Pompa w baku na 3 bary nie jest od KR-a, KR ma pompę pod podłogą bijącą koło 6 barów
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez wojtas8346 » 15 mar 2014, o 07:23

popa zmieniona tps dobry klapka się nie wiesza sprawdziłem go napięcie rosnie od 0.24v do 4.9v czyli dobrze ale zastanawia mnie sąda znalazłem w workshopdata że sąda ma mieć zasilanie 12v a u mnie jest tylko 7 sprawdzałem też opór na białych kablach i było około 3 omów golfa podłączałem pod kompa żadnych błędów nie było golfowi teraz jak by się poprawiła moc spalanie pokazuje około 7 na ciepłym silniku ale strasznie czuć bęzyną w aucie tak jak by go zalewało i strasznie zrywa silnikie przy zmianie biegu tzn szybko spadają obroty ale na biegu jałowym dalej po zapaleniu po chwili zaczyna szarpać silnikiem
WeŹmIeSz MnIe Na PrOsTeJ ?? Ja CiĘ zNiSzCzE nA ZaKrĘcIe
Avatar użytkownika
wojtas8346
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 09:51
Lokalizacja: Rybna


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości