Golf III 2.0 GTI + GAZ

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Golf III 2.0 GTI + GAZ

Postprzez Gesiu_15 » 21 kwi 2012, o 17:10

Witam mam problem. Na benzynie samochd gasnie na wolnych obrotach tak jak i na gazie , nie trzyma wolnych obrotow . Kolega znajomy mowil mi ze to przepłymowierz . Pomocy
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Golf III 2.0 GTI + GAZ

 

Postprzez trojeczkaGT » 21 kwi 2012, o 17:22

dzieje sie tak na zimnym czy na cieplym silniku tez ??

[ Dodano: 2012-04-21, 16:24 ]
odlacz czujnik temperatury cieczy chlodzacej i odpal auto i zobacz jak sie bedzie zachowywal bo moze czujnik juz nawalil ;p
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 21 kwi 2012, o 18:11

dzieje sie na zimnym i cieplym trzeba trzymac na gazie bo inaczej gasnie.
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 21 kwi 2012, o 18:16

a wiec trzeba wyczyscic silnik krokowy napoczatku :

ale dodatkowo na ten czas :

-odlacz klemy (skasuja sie bledy w komputerze)
-wymontuj silniczek krokowy wez go ladnie wyczysc w srodku i nasmaruj
-zamontuj tam gdzie byl
-przelacz centralke od lpg tak by auto ciagle chodzilo tylko na benzynie
-odpal auto i czekaj az sie zagrzeje nic nie rob tylko czekaj

po tych operacjach zobaczymy co dalej wszystko zalezy co sie bedzie dzialo jak to zrobisz.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 21 kwi 2012, o 18:55

Przełaczony jest na benzyne. Był podłączony pod komputer nie wykazal bledow.

[ Dodano: 2012-04-21, 20:39 ]
zauważyłem pęknięta obudowe filtra powietrza . CZy ma cos związek z gaśnieciem ?
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pandamian21 » 21 kwi 2012, o 23:58

kolego sprawdz moze uklad dolotowy.. moze jakas nie szczelnosc gdzies jest.. kiedys w bmw e36 mialem podobny problem, guma od przeplywki byla sparciala i nie chcialo to chodzic..
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez Gesiu_15 » 24 kwi 2012, o 07:07

Zrobione !!! Działo się tak przez pęknietą obudowę filtra powietrza i przepływomierz . : ) Zamykam Dzieki za wszystko ; )
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości