golf III nie chce palić na letnim silniku

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

golf III nie chce palić na letnim silniku

Postprzez niktwielki » 31 sty 2010, o 22:43

Witam
Mam dość nie codzienny problem z golfem III 1.4 ABD LPG, otóż gdy odplam samochód na zimnym czy ciepłym silniku to nie występują problemy z rozruchem. Kłopoty zaczynają się po odpaleniu zimnego silnika i zrobieniu około 2 km. Wtedy ponowne uruchomienie silnika wymaga około 30-40s kręcenia rozrusznikiem. Gdy tak zakręcę kilka razy silnikiem aż w końcu odpali to ma bardzo niskie obroty (słychać jak się dopiero zaczyna zbierać na normalne obroty) Dodam ze samochód praktycznie jest zawsze odpalany na benzynie, choć robiłem też próby w takich sytuacjach z gazem jednak też nie dawały efektu. Nie za znaczenia czy cały czas jechałem na benzynie czy gazie. Myślałem ze wymiana świec rozwiąże ten problem,ale po paru dniach znów to samo. Czyściłem kopułkę rozdzielacza zapłonu i też nic nie dało.
niktwielki
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 21:14
Lokalizacja: Podkarpacie

golf III nie chce palić na letnim silniku

 

Postprzez prezesik » 31 sty 2010, o 23:11

masz do wymiany czujnik temperatury, on odpowiada za dawkowanie paliwa. Znajduje się w plastikowym króćcu, który wychodzi z prawej strony silnika, do niego przymocowane są węże od chłodnicy. Na czujniku jest wtyczka 4-pinowa.
Jak będziesz kupował czujnik to nie kupuj zamienników za 20-30 zeta, tylko oryginał 50-60 zł.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez niktwielki » 31 sty 2010, o 23:36

Czy ten czujnik nie odpowiada za wskazania temperatury cieczy chłodzącej i jest w obudowie termostatu ? bo nie tak dawno go wymieniałem bo mi źle pokazywał ale problem o którym pisałem już występował
niktwielki
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 21:14
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez prezesik » 31 sty 2010, o 23:46

to ten sam czujnik, podaje sygnał do kompa oraz drugi do wskaźnika na blacie. A dawno zmeiniałeś układ zapłonowy, czyli kable WN, kopułkę, palec, świece?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez niktwielki » 31 sty 2010, o 23:58

2 tygodnie temu świece na jakiej japońskie ponoć mialy być lepsze od bosha i w kopułce czyściłem krzywki

[ Dodano: 2010-01-31, 23:01 ]
kabli nie ruszałem w nocy niby nie widać przebić , kolego właśnie nie dawno kupił kable za ponad 100 zł i po 2 dniach wymienił na stare bo jeszcze gorzej silnik chodził jak na starych

[ Dodano: 2010-01-31, 23:13 ]
dodam jeszcze że przez kilka dni po wymianie świec nie było problemów
niktwielki
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 21:14
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez prezesik » 1 lut 2010, o 12:18

zmień jeszcze kopułkę i palec. Jak wymieniać układ zapłonowy to cały i nie oszczędzać. Czyszczenie kopułki na niewiele się zda.
Jakie świece, 3-elektrodowe, czy 1-elektrodowe? Dedykowane do silników VW są 3-elektrodowe (polecam NGK), Made in Japan :wstyd: :dobani: to do hondy :mrgreen:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez v1rooz » 1 lut 2010, o 13:13

niktwielki napisał(a):2 tygodnie temu świece na jakiej japońskie ponoć mialy być lepsze od bosha i w kopułce czyściłem krzywki


widac dobrego masz mechanika ;) heheh.

tylko i wylacznie 3elektrodowe NGK dedyki.

kopulka to sa grosze. i wymien ja najlepiej,
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez niktwielki » 1 lut 2010, o 20:41

Tą kopułkę to kupić firmy beru czy boscha? W przypadku kabli WN to pewnie beru będą lepsze. Świece mam zamontowane 3-elektrodowe.
niktwielki
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 21:14
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez KrzysztofKaty » 15 lut 2010, o 18:20

I jak wymiana pomogla bo mi teraz tez tak sie dzieje i zmiany nic nie daly a mechanik wedlug mnie najleprzy u mnie nie wie co to jest niby wszystko sprawne
KrzysztofKaty
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:58
Lokalizacja: Elbląg/Stegna


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości