Golf nie odpala, zwarcie.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Golf nie odpala, zwarcie.

Postprzez xc » 18 paź 2009, o 21:14

Witam,

Opisze krotko. Silnik 1.8 90km + LPG. Zaczelo sie niewinnie, raz na kilka dni robilo sie przy odpalaniu na zimno zwarcie na moment i resetowalo liczniki. Malo uciazliwe. Problem z czasem staje sie coraz czestszy az dochodzi do tego ze auto kilka razy dziennie sie "resetuje" przy odpalaniu. Czy to na cieplym czy to na zimnym. Od kilku dni podajze 5 odpalam golfa tylko i wylacznie na holu. Rano nie ma mozliwosci zeby odpalil. Ledwo kreci jakby mial slaby akumulator, w dodatku co chwila lapie go zwarcie. Gdy juz odpali z holu bezproblemowo, jak sie nagrzeje kreci normalnie, jedynie co to to resetowanie, ale jak juz auto postoi tak jak dzis 4h to znow nie szlo odpalic, przez chwile krecil normalnie, po chwili slabiej, do tego doszly resety i zdechl i znow hol... czy ktos ma jakis pomysl? Dodam ze aku podlaczalem pod prostownik i na pelnym naladowaniu jest to samo :F czy to moze byc wina rozrusznika?

Pozdrawiam,
XC
xc
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 11:22
Lokalizacja: Łódź

Golf nie odpala, zwarcie.

 

Postprzez marcinkoz2910 » 18 paź 2009, o 21:18

xc, poszukaj na 4um było 10000 razy

winą sa zaśniedziane klemy na AKU oraz brudna masa na silniku !! jak wyczyszczenie tego nie pomoże to już masz do wymiany AKU

Nie bede się rozpisywał dlaczego tak się dzieje bo już pisali ludzie o tym na forum

SZUKAJ
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez xc » 18 paź 2009, o 21:20

Nie no wszystko ok ale klemy byly czyszczone :/ chyba ze to faktycznie wina akumulatora ale to czemu by krecil na cieplo a na zimnym nie? I robil zwarcia? Jutro sprobuje przelozyc inny aku jak bedzie zimny.
XC
xc
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 11:22
Lokalizacja: Łódź

Postprzez marcinkoz2910 » 18 paź 2009, o 21:24

xc napisał(a):I robil zwarcia?
jakie zwarcie? winą tego resetu jest spadek napięcia

w momencie rozruchu na rozrusznik idzie kupa prądu a co za tym idzie spada napięcie na innych odbiornikach w tym zegarach jeśli spadnie poniżej danej wartości to resetują się zegary tak samo może się dziać z radiem

Prawidłowo podczas rozruch powinny być wyłączone wszystkie "duże" odbiorniki

Ciepły silnik już tak się nie męczy przy rozruch więc nie ma takiego spadku napięcia

Ehh miałem nie pisać tego a Ty naucz się szukać :wstyd:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez xc » 18 paź 2009, o 21:32

Dzieki. Przetestuje jutro. No poszukalbym gdybym mial czas ale dzis wyjatkowo go nie mam :)


Pozdrawiam,
XC
xc
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 11:22
Lokalizacja: Łódź

Postprzez marcinkoz2910 » 18 paź 2009, o 21:34

xc napisał(a):ale dzis wyjatkowo go nie mam :)
tak żeby mi to było ostatni raz :zona:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości