Golf nie zawsze odpala

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Golf nie zawsze odpala

Postprzez rtr.archie » 3 sie 2013, o 23:13

Witam!
Mam mały problem z moim Golfikiem. Posiadam trójeczkę 1.8 90KM (66kW) GT Special z LPG.
Od pewnego czasu autko sporadycznie nie chce zapalić. Kręci normalnie jak zawsze przy paleniu, ale nie umie tak jakby "zaskoczyć". Jestem informatykiem więc nie mam pojęcia od czego to może być zależne. Gadałem z teściem, który prowadzi sklep z częściami do aut i dobrze zna się na samochodach. Podpowiadał mi, że może to być wina modułu zapłonu lub czegoś tam w stacyjce (co podpowiadał znajomy mechanik).
Dodam też, że czasem wahają się wolne obroty. Ale od tego podobno jest silniczek krokowy.
Dodam jeszcze, że Golfik pali na benzynie i dopiero później wskakuje na gaz.
Dziękuję Wam z góry za jakąkolwiek pomoc,
Pozdrawiam Archie!
rtr.archie
Berbeć

Golf nie zawsze odpala

Postprzez KaMe101 » 4 sie 2013, o 09:10

Gdy masz takie problemy z odpaleniem zobacz czy masz iskrę. Początkowo sprawdź czy iskra idzie z cewki.
KaMe101
Czytacz

Postprzez rtr.archie » 4 sie 2013, o 09:43

Jestem zielony w tych sprawach, jak mam takie rzeczy sprawdzić?
rtr.archie
Berbeć

Postprzez łukasz1983 » 4 sie 2013, o 09:48

rtr.archie napisał(a):jak mam takie rzeczy sprawdzić?
ściągasz pzewód WN idący z cewki do rozdzielacza wkładasz świece po czym kładziesz ją na blok silnika i ktoś kręci rozrusznikiem,a ty patrzysz,czy jest iskra na świecy

A co do twoich problemów z odpaleniem,to na zimnym silniku ściągnij wtyczke z czujnika temperatury i odpal,jak dobrze odpali,to czujnik do wymiany.
łukasz1983
Members

Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rtr.archie » 4 sie 2013, o 09:55

A co do twoich problemów z odpaleniem,to na zimnym silniku ściągnij wtyczke z czujnika temperatury i odpal,jak dobrze odpali,to czujnik do wymiany.