golf3 gti 115km problem lpg

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

golf3 gti 115km problem lpg

Postprzez tomek:) » 24 lis 2013, o 22:11

witam wszystkich. Jestem na tym forum nowy. I przepraszam za blendy. Wracajac do tematu. Mam problem z golfem3 2.0 gti lpg. Chodzi o to ze auto na bp chodzi jak nalezy jak ideal. Ale na gazie jest zupelnie inaczej jak nie ten samochod. Tak szarpie przerywa kicha w przeplywke ze az ja rozerwalo od dolu. swiece nowe kable i kopulka pozyczona od sprawnego auta wiec to mozemy wykluczyc. I musze dodac ze ma straszne spalanie na lpg. Instalacja 2gen. Wymieniony filtr gazu. I powietrza. Parownik tosemato star jakos tak. Ale napowno wiecie n jaki parownik chodzi. Mikser ma 37mm. Prosze o pomoc
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

golf3 gti 115km problem lpg

 

Postprzez Gesiu_15 » 24 lis 2013, o 22:27

wywal mikser wstaw blosa , ogarnij układ zapłonowy , dolot szczelny i wtedy będziesz normalnie jeździc :super:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tomek:) » 24 lis 2013, o 22:41

A gdzie tego blosa znajde i ile moze kosztowac? I mialem dopisac ze ma muulaa na lpg.
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

Postprzez Gesiu_15 » 24 lis 2013, o 22:47

wejdz sobie do pana Opika albo do mnie zobaczysz jak to wyglada :lol:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tomek:) » 24 lis 2013, o 22:55

to mowisz ze jak wstawie blosa to powino byc ok?a czym i co mi da ten blos zamiast miksera?
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

Postprzez Gesiu_15 » 24 lis 2013, o 23:05

zero strzałów , brak problemów z muleniem , nie ma problemów z regulacja i montażem . Bardzo dobrze pracuje na 2e auto odżywa totalnie , wiadomo ja dałem za blosa 400 zł z redukcją 70 , a jak miałem mikser to muliło , strzelało , wymieniłem z 3 przepływki (300zł szt) i już dawno miałem założyc albo po małych konsultacjach z Opikem wymiana bezproblemowa i jaka jazda nie martwi się że strzeli tylko się jeżdzi :brawo:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tomek:) » 24 lis 2013, o 23:20

dzieki ci:) za pomoc.

[ Dodano: 2013-11-24, 22:24 ]
a jeszcze jedno pytanie. Obojentnie jakiego tego blosa kupie? To bedzie dobry do golfa?
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

Postprzez Gesiu_15 » 24 lis 2013, o 23:25

jak coś pisz do mnie na priv. to coś pomogę ;-)

[ Dodano: 2013-11-24, 22:26 ]
tak BLOS BRC i tyle :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 24 lis 2013, o 23:42

do Blosa wychodziły różne gwizdki, w praktyce u nas nie występują inne jak standardowy, więc podejdzie idealnie, nawet średnica dolotu się zgadza więc żadnych przejściówek nie trzeba stosować ;)

Jeżeli kupujesz używany to od razu wsadź zestaw naprawczy, składa się on z owego gwizdka, góry blosa (tam gdzie wąż wchodzi), sprężynki i najważniejszego - gumowej membrany.

No i uważaj przy dokręcaniu góry, obudowa jest aluminiowa i bardzo łatwo gwint przekręcić ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 24 lis 2013, o 23:49

zamontuj jak na foto :super:
Obrazek
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tomek:) » 25 lis 2013, o 00:07

Dzieki chlopaki za pomoc. Jak czegos nie bede wiedzial to na forum napisze ;-)

[ Dodano: 2014-11-19, 22:55 ]
siema. chłopaki dawno mnie nie było na tym forum. niechcę zakłakać nowego posta. mam taki problem z moim LPG :-( to znaczy pali mi 18 litrów gazu parownik to BRC AT90E noi BLOS oczywiscie :-) pomożecie mi? blos mala śruba od biegu jałowego wykręcona 1.5 obrotu duża nie wiem. no i parownik jak go wyregulować?
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

cron