Golf3, problem z odpalaniem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Golf3, problem z odpalaniem

Postprzez Radzik636 » 7 mar 2012, o 09:02

Mam problem z moim golfikiem, jest to silnik 1,8 75km, rocznik 97, od półtora roku posiada instalację lpg. Problem polega na tym, że jak odpalam auto rano, to pali od strzała, po zgaszeniu i postoju do ok minuty, trzeba już długo go kręcić. Dziwne jest też to że jeżeli go zgaszę i odpalę od razu to pali szybko, a po chwili postoju już muszę go kręcić... Dodam że spalanie gazu wynosi ok 15l, przy jeździe 80-90km/h. Czy jest to wina czujnika temperatury czy szukać przyczyny gdzie indziej? Po powrocie ze szkoły postaram się nagrać objawy, żeby było wszystko jasne. Macie jakieś pomysły? :(
Radzik636
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 00:52
Lokalizacja: Orzysz

Golf3, problem z odpalaniem

 

Postprzez tomczibrzoza » 7 mar 2012, o 19:38

Mam ten sam problem, po prostu silnik jest zimny i najlepiej dla niego jest jeśli wyłączysz go wieczorem na benzynie (mowa tu o -20 stopniach mrozu) rozrusznik długo kręci ponieważ przez przewody musi dojść benzyna a nie gaz który został. Jeśli coś źle pisze niech mnie ktoś poprawi bez bicia :-D wysokie spalanie może być z przyczyny komputera i sondy lambda tak mi się wydaje
tomczibrzoza
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 6 mar 2012, o 12:10
Lokalizacja: Puławy

Postprzez marcin512256 » 7 mar 2012, o 20:02

Miałem takie same objawy jak mi pompa paliwa siadała. Też jak zimny to odpalał od razu a jak zgasiłem i za jakieś 2 min chciałem odpalić to trzeba było kręcić.
marcin512256
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 13 lis 2011, o 13:12
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Postprzez trojeczkaGT » 7 mar 2012, o 20:46

mam to samo cos czuje ze kazdy uzytkownik lpg tak ma. auto jak juz odpalasz i chcesz zgasic zaraz to odpalaj i jedz na benzynie bo auto jest zimne i gaz tez jest zimny i jak zgasisz auto to nie zdarzy wyparowac i troche robia sie problemy. jak dla mnie normalny objaw :D "chyba" ;p
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dawca219 » 7 mar 2012, o 22:31

To jest normalne ja tez tak mam ;) ale 15 l to troche duzo Ci pali :-)
Avatar użytkownika
Dawca219
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 22:34
Lokalizacja: Łdz

Postprzez Radzik636 » 7 mar 2012, o 22:38

Ale ja auto odpalam na benzynie, i nie ważne czy zgaszę je na benzynie czy zgaszę na gazie, tak czy siak za drugim razem ciężko mu załapać, dzisiaj nie miałem czasu tego nagrać, ale jutro się tym zajmę, sami zobaczycie o co mi chodzi :)
Radzik636
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 00:52
Lokalizacja: Orzysz

Postprzez tomczibrzoza » 7 mar 2012, o 22:46

Jak masz ustawiony przełączanie na gaz? jak osiągnie temperature czy w zależności od obrotów? Ja mam włączanie gazu od 2000 1/min i jak wyłączam później to nie chce odpalić bo zawsze się przełączy. Możliwe że masz tak samo.
Już niedługo!!!
tomczibrzoza
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 6 mar 2012, o 12:10
Lokalizacja: Puławy

Postprzez Radzik636 » 7 mar 2012, o 22:58

Mam to że gaz sam mi się włącza przy przekroczeniu 2tyś obrotów, ale mogę również przełączyć tak by było samo Pb lub samo Lpg. tomczibrzoza, możesz opisać trochę dokładniej jak to wygląda u Ciebie z tym odpalaniem?
Radzik636
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 00:52
Lokalizacja: Orzysz

Postprzez tomczibrzoza » 7 mar 2012, o 23:04

U mnie jest przełącznik w kabinie i jeśli go nacisnę przełączam pomiędzy benzyna - lpg jeśli mam włączoną pozycję na gaz włącza mi się lpg jak tylko depnę w pedał i obrotomierz pokaże 2tys obr. Tak jest wygodniej w lecie i zapomniałem pojechać do pana gazownika żeby przesterował... a jak nacisne na przycisk drugi raz wtedy tylko benzynka nic się nie przełączy. Żeby zmienić ustawienia trzeba komputer przeprogramować (tak mi się wydaje)
Już niedługo!!!
tomczibrzoza
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 6 mar 2012, o 12:10
Lokalizacja: Puławy

Postprzez Banditos » 7 mar 2012, o 23:06

ja bym obstawiał pompke paliwa sam tak miałem i brejdak tez mial ten problem . Poprostu na wtrysku nie ma cisninia i ciezko mu zapalic koszt takiej pompki to ok 70 zł ale mozna kupic taniej za 50 ale nie wiadomo ile ona wytrzyma
Banditos
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 27 sty 2012, o 22:21
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez tomczibrzoza » 7 mar 2012, o 23:08

Powiem Wam że jak te mrozy już odeszły to problemu nie mam. Dziś przeparkowywałem golfinkę i jak później chciałem odpalić to na dotyk :-)
Już niedługo!!!
tomczibrzoza
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 6 mar 2012, o 12:10
Lokalizacja: Puławy

Postprzez Radzik636 » 15 mar 2012, o 15:35

Problem z odpalaniem jest nadal, ale dodam że jak jeżdzę na samej benzynie to tego nie ma. Odpala na dotyk. Ale jak przełącze na lpg, zgasze i po chwili chce odpalić na benzynie to już długo kręci... Dodam że zaczął mi bardzo dużo palić, zatankowałem, na 10L zrobiłem niecałe 50km i już zaświeciła się rezerwa od gazu to chyba lekka przesada. Czy to wina tego czujnika temperatury? Jak sprawdzić czy działa on prawidłowo? Gdzie szukać przyczyny ?
Radzik636
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 00:52
Lokalizacja: Orzysz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości