Golfik przygasa podczas redukcji biegów.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Golfik przygasa podczas redukcji biegów.

Postprzez Neizok » 3 kwi 2014, o 09:27

Witam :)
Problem występuje od kilku dni, gdy redukuje biegi podczas przyhamowania lub hamowania i wcisne sprzęgło to zamiast obroty zatrzymać się na 900 i potem skoczyc wyzej to leca w dół do ok. 200 i zgasa auto lub zaswieca sie kontrolka od akumlatora na łamek sekundy i wtedy jak szybko puszcze sprzeglo to golf ożywa.
Pompe paliwowa mam nowa. Nie wiem czy dzieje się tak również na benzynie bo zwykle jeżdże na gazie.
Drugi problem to falujące obroty na benzynie. Raz faluja a raz nie, i tak co kilka dni. Mam filmik tego ale to potem wstawie. Wyglada to tak ze odpale na benzynie i wskazówka leci do 2000 sama z siebie i przełącza na gaz lub gdy dam sama benzyne to leci do 4000 spada do 3000 i znow leci w gore.

Prosze o pomoc ;)
Avatar użytkownika
Neizok
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 10 lip 2013, o 00:11
Lokalizacja: Kraków

Golfik przygasa podczas redukcji biegów.

 

Postprzez k-m-r1 » 3 kwi 2014, o 22:09

sprawdź czujnik temperatury płyn
doczytasz bo temat wałkowany

wyczyścić dolot i przepustnice itp

podczas czyszczenia odpiąć aku

po czyszczeniu najlepiej na zimnym skręcić tak by nie ssał lewego powietrza
pozakładać odpalić na PB LPG wyłącz całkiem i ma zagrzać się

powinno być oki
Ostatnio edytowano 3 kwi 2014, o 22:16 przez k-m-r1, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pablomed » 5 kwi 2014, o 11:21

Neizok, napisz jaki masz silnik (kod lub marka wtrysku) oraz pojeździj trochę na benzynie i opisz czy usterka wygląda tak samo jak na LPG. Niemniej o falowaniu jest milion tematów. Jeśli to wtrysk jednopunktowy zaczynasz od wykonania resetu ECU i kontroli podstawy pod wtryskiem, szczegóły na forum.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Neizok » 9 kwi 2014, o 20:38

1.6 ABU. Na banzynie mam tak ze sa strasznie wysokie obroty po 2000 jak stoi na luzie albo na biegu. Podczas jazdy jest spoko ale jak zwalniam to masakra.
Avatar użytkownika
Neizok
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 10 lip 2013, o 00:11
Lokalizacja: Kraków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości